Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:678492
 
Evaluation:
Published: 27.03.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  Nodokļu klasifikācija Eiropas Savienībā    4
1.1.  Tiešie nodokļi    5
1.2.  Netiešie nodokļi    6
2.  Muitas maksājumi    8
2.1.  Muitas nodoklis    8
2.2.  Akcīzes nodoklis    10
2.3.  Pievienotās vērtības nodoklis    11
3.  Muitas maksājumu administrēšanas pamatprincipi    11
3.1.  Preču izcelsme    12
3.2.  Muitas vērtības noteikšana    14
3.3.  Preču klasifikācija    15
4.  Muitas nodokļu administrēšana Latvijai iestājoties Eiropas Savienībā    16
5.  Nodokļu administrēšanas analīze Latvijā    17
  SECINĀJUMS    24
  BIBLIOGRĀFIJAS SARAKSTS    26
Extract

Secinājumi
Pamatojoties uz darbā veikto pētījumu esmu nonācis pie secinājuma:
1. Kā pārvaldes forma, nodokļu administrēšana ir darbību komplekss, kuras veido darbības, veiktās administrēšanas procesā, pildot šādas funkcijas: plānošanu, organizēšanu, motivēšanu un kontroli. Plānošanas funkcija nozīmē nodokļu ieņēmumu plānu sagatavošanu un ar administrēšanu saistītu darbību plānošanu. Organizēšanas funkcija izpaužas nodokļu administrācijas organizatoriskās struktūras pareizā izveidē.
2. Nodokļu administrēšanas rādītāji liecina par nemitīgi pieaugušo faktiski veikto kontroles darbību skaitu, nodokļu uzrēķiniem, no kuriem tiek iekasēts ļoti mazs procents, jo uzrēķinu veicējs nav atbildīgs par iekasēšanu. Administrēšana būtiski ietekmē maksātnespējīgo uzņēmumu skaita pieaugumu, kā rezultātā palielinās darbs saistītais ar nodokļu parādu piedziņu. Skaidrs, ka ar arvien nelabvēlīgākiem procesiem ekonomikā arvien biežāk uzņēmumi nespēj pildīt savas saistības ar budžetu, kredītiestādēm, darbiniekiem. Tas liecina par nesaskaņotu darbību starp VID nodaļām, nepārdomātu pienākumu sadali, neefektīvu iekšējo kontroli, kvalificētu auditoru trūkumu.
3. Nodokļu administrētājiem jādarbojas nepārtraukti mainīgos apstākļos, tāpēc administrēšanai ir jābūt ļoti elastīgai, jāprot pieņem operatīvus lēmumus, kas atbilst konkrētiem ekonomiskiem apstākļiem.
4. Lai valsts budžeta nodokļu ienākumu prognoze būtu precīzāka, Finanšu ministrijai kopā ar VID, analizējot budžeta izpildes datus, un, ņemot vērā nodokļu likumdošanas izmaiņas, rūpīgi jāizstrādā nodokļu plānošanas metodiku katram nodoklim.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register