Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:854775
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.01.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  BĒRNA ATTĪSTĪBA    4
1.1.  Bērna pasaules izveidošana: asimilācija un akomodācija    4
1.2.  Bērni un televīzija    5
2.  TEHNOLOĢIJAS    7
2.1.  Rāmis    7
2.2.  Tehnoloģiju lietošanas sekas    8
2.2.1.  Ieguvumi    8
2.2.2.  Problēmas    8
4.  ANKETĒŠANAS REZULTĀTU APKOPOJUMS UN ANALĪZE    10
5.  INTERVIJAS ANALĪZE    13
  SECINĀJUMI    14
  IZMANTOTIE INFORMĀCIJAS AVOTI    15
  PIELIKUMS    16
Extract

SECINĀJUMI
• Bērnu vecāki apzinās, ka bērni tehnoloģijas izmanto pārsvarā tikai, lai izklaidētos.
• Kā tika noskaidrots intervijā un izpētot teorētisko literatūru, tehnoloģiju izmantošana attīsta bērnā dažādas prasmes, piemēram, lasītprasmi, kas pirmsskolas vecumā ir īpaši svarīga.
• Visvairāk tehnoloģijas bērni izmanto, atrodoties mājās.
• Visi, kas aizpildīja anketu, uzskata, ka viņu bērni labprāt izmanto mūsdienu tehnoloģijas, līdzīgi bija noprotams arī no intervijas.
• Tehnoloģiju lietošana vai gluži pretēji, pēkšņa to lietošanas ierobežošana, bērnā izraisa dusmas, sliktu garastāvokli un garlaicību, kā novērojuši vecāki. Toties, intervējot pirmsskolas vecuma bērnu, noskaidrots, ka bērns būtu gatavs, gadījumā jā tehnoloģijas nebūtu pieejamas, arī lasīt grāmatu.
• Būtu noderīgi dziļāk un apjomīgāk izpētīt, kā atšķiras vai saskan vecāku un bērnu viedokļi un uzskati jautājumā par tehnoloģiju lietojumu. Šajā gadījumā dati tika iegūti tikai no 22 vecākiem un 1 bērna, bet pētījumu būtu noderīgi paplašināt, lai iegūtu datus ar lielāku reprezentativitāti.
• Ja tiktu veikts līdzīgs pētījums, būtu derīgi kā vienu no analīzes kritērijiem ņemt vērā arī bērna vecumu un dzimumu, jo, piemēram, intervējamā, kas bija meitene, atzina, ka spēlē meiteņu spēles. Puišiem atbildes visticamāk būtu atšķirīgas. 

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register