-
Nekustamo īpašumu uzņēmuma "Jūsmājas" analīze
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Mārketinga iekšējā vide | 4 |
1.1. | Uzņēmums | 4 |
1.2. | Produktu apraksts | 6 |
2. | Mārketinga ārējā vide | 8 |
2.1. | Tiešas ietekmes ārējā vide – makrovide | 8 |
2.1.1. | Pieprasījums | 8 |
2.1.2. | Konkurence | 9 |
2.1.3. | Piegādātāji | 10 |
2.1.4. | Starpnieki | 11 |
2.1.5. | Kontaktauditorijas | 12 |
2.2. | Netiešas ietekmes ārējā vide – makrovide | 12 |
2.2.1. | Sociāli ekonomiskie faktori | 13 |
2.2.2. | Demogrāfiskie faktori | 14 |
2.2.3. | Politiski tiesiskie faktori | 15 |
2.2.4. | Kultūras un izglītības faktori | 16 |
2.2.5. | Zinātniski tehniskie faktori | 17 |
2.2.6. | Ģeogrāfiski klimatiskie faktori | 17 |
3. | Situācijas analīze (SVID) | 18 |
4. | Mārketinga un mārketinga komunikāciju mērķi un stratēģijas | 19 |
4.1.1 | Mārketinga mērķi | 19 |
4.1.2 | Mārketinga stratēģijas | 20 |
5. | Reklāmas plāns | 22 |
5.1 | Reklāmas būtiba | 23 |
5.2. | Reklāmas ziņas stratēģija un taktika | 23 |
5.3. | Reklāmas sludinājums (detalizēti izstrādāts reklāmas makets) | 25 |
5.4. | Mediju plāns | 26 |
5.5. | Reklāmas budžets | 26 |
Secinājumi | 27 | |
Izmantotās literatūras saraksts | 28 |
Šajā kursa darbā tiek sniegta informācija un veikts reklāmas plāns par Latvijas nekustamo īpašumu tirgu, konkrēti pētot uzņēmumu „Jūsmājas”. Šis uzņēmums darbojas nekustamo īpašumu sfērā un piedāvā visus pakalpojumus nekustamo īpašumu jomā. Pateicoties darbinieku bagātaj pieredzej uzņēmums spēja adaptēties ne tikaj Latvijas territorjā. „Jūsmājas” darbojas arī Krievijā un Ukrainā.
Mājokļa iegāde ir katras ģimenes vajadzība – bez šīs vajadzības apmierināšanas nevar runāt ne par kādām sabiedrības prioritātēm. Svarīgi ir izvēlēties labu nekustamo īpašumu firmu, kura palīdzēs atrisināt šo aktuālo problēmu – nekustamā īpašuma iegādi.
Balstoties uz tā, iedzīvotāju konstitucionālo tiesību uz pienācīgu mājokli realizācija tiek apskatīta kā svarīgākā sociāli – politiskā un ekonomiskā problēma. No kādas šīs problēmas atrisināšanas pieejas izvēles būtiskā mērā ir atkarīgi mājokļu būvniecības kopējie mērogi un tempi, reālā cilvēku labklājība, viņu morālā un fiziskā pašsajūta, uzvedības politiskie novērtējumi un motivācija.…
Šajā kursa darbā tiek sniegta informācija un veikts reklāmas plāns par Latvijas nekustamo īpašumu tirgu, konkrēti pētot uzņēmumu „Jūsmājas”. Šis uzņēmums darbojas nekustamo īpašumu sfērā un piedāvā visus pakalpojumus nekustamo īpašumu jomā. Pateicoties darbinieku bagātaj pieredzej uzņēmums spēja adaptēties ne tikaj Latvijas territorjā. „Jūsmājas” darbojas arī Krievijā un Ukrainā. Mājokļa iegāde ir katras ģimenes vajadzība – bez šīs vajadzības apmierināšanas nevar runāt ne par kādām sabiedrības prioritātēm. Svarīgi ir izvēlēties labu nekustamo īpašumu firmu, kura palīdzēs atrisināt šo aktuālo problēmu – nekustamā īpašuma iegādi. Balstoties uz tā, iedzīvotāju konstitucionālo tiesību uz pienācīgu mājokli realizācija tiek apskatīta kā svarīgākā sociāli – politiskā un ekonomiskā problēma. No kādas šīs problēmas atrisināšanas pieejas izvēles būtiskā mērā ir atkarīgi mājokļu būvniecības kopējie mērogi un tempi, reālā cilvēku labklājība, viņu morālā un fiziskā pašsajūta, uzvedības politiskie novērtējumi un motivācija. Kursa darba sakumā būs paradīta uņēmuma mārketinga iekšēja vide, ārējā vide mikrovide un makrovide. Iekšēja vide būs paradītas uzņēmuma darbības sfēras, tā attīstība un sniegto pakalpojumu klāsts. Uzņēmumā mikrovide tiek aplūkotas tādas tēmas kā pieprasījums, konkurence, piegādātāji, starpnieki un kontaktauditorijas, bet makrovides apskatā būs rakstīts par sociāli ekonomiskajiem, demogrāfiskajiem, politiski tiesiskajiem, kultūras un izglītības, zinātniski tehniskajiem un ģeogrāfiski klimatiskajiem faktoriem. Pēc tam tiks veikta jeb SVID analīze un tiks nosprausti mārketinga un mārketinga komunikāciju mērķi tā stratēģijas. Darba nobeigumā būs aprakstīta reklāmas plāna daļā tiks aprakstīta tā stratēgija un taktika kā ari izveidots uzņēmuma mēdiju plans un sastādīts kopējais reklāmas kampaņas budžets.
Darbā ir gramatikas kļūdas
- Iekšējās un ārējās vides analīze SIA "MISTY"
- Nekustamo īpašumu uzņēmuma "Jūsmājas" analīze
- SIA "Vienmēr tīrs" pielietotās stratēģijas analīze
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!SIA "Vienmēr tīrs" pielietotās stratēģijas analīze
Research Papers for university11
-
Iekšējās un ārējās vides analīze SIA "MISTY"
Research Papers for university25
-
Pakalpojumu organizēšana uzņēmumā
Research Papers for university15
-
Uzņēmējdarbības krīzi izraisošo faktoru analīze
Research Papers for university23
-
Pircēju tirgus izpēte un potenciālo pircēju un pirkšanas apjoma prognozēšana uzņēmumā SIA "X"
Research Papers for university11