Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:709504
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.05.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
2016 - 2020 years
2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Teorētiskā daļa    4
1.  Pārdošanas prognozēšana un budžets    4
1.1.  Pārdošanas prognozēšanas definīcija un process    4
1.2.  Pārdošanas prognozēšanas metodes    4
1.3.  Pārdošanas budžeta definīcija un mērķis    7
  Empīriskā daļa    8
2.1.  Naivā prognozes metode    8
2.2.  Eksponenciāla izlīdzināšana prognozes metode    10
2.2.  Nintendo pārdošanas ieņēmumu prognoze, ņemot vērā tendenci un sezonalitāti    13
2.3.  Nintendo pārdošanas budžets    14
2.4.  Budžeta uzdevuma piemērs    16
  Secinājumi    17
  Priekšlikumi    18
  Izmantotās literatūras saraksts    19
Extract

Secinājumi
1. Izmantojot eksponenciālo izlīdzināšanas metodi, neņemot vērā sezonalitāti un tendences un pieņemot, ka alfas koeficients ir 0.9, jo uzņēmuma vēsturiski faktiskā pārdošanas vienību skaita dinamika ir ļoti mainīga. Tad prognozētais uzņēmuma Nintendo pārdošanas vienību skaits uz 2021.gada 31.janvāri ir 18 miljoni un 870 tūkstotis vienību, kas ir reālizējams, jo salīdzinot iepriekšējos faktiskos pārdotos apjomus konkrētajā periodā, tiem ir tendence pieaugt.
2. Nintendo pārdošanas budžets 2020.-2021.gada 1.ceturksnī ir 2,200,242,357 USD, 2.ceturksnī - 2,364,852,229 USD, 3. - 1,695,634,164, bet 4.ceturksnī - 1,712,754,050. Savukārt, uz 2021.gada 1.ceturksni skaidrā nauda sākumā ir 685,101,620 USD, pieņemot, ka 40 % no pārdošanas ieņēmumiem no iepriekšējā perioda aiziet uz nākamo.
3. Uzņēmuma Nintendo kopējie pārdošanas ieņēmumi 2021.gadam tika prognozēti 16 miljardu 99 miljonu un 250 tūkstoš USD apmērā, bet uz 1. ceturksni tie ir 3 miljardi 708 miljoni un 500 tūkstoši USD.
4. Kaut arī gadījumos, kad uzņēmuma faktiski pārdotais produktu daudzums salīdzinājuma ar prognozēto ir lielāks, tas nenozīmē, ka uzņēmums konkrētajā periodā ir darbojies veiksmīģāk, jo pastāv liela iespēja, ka uzņēmums nav spējis laicīgi saražot nepieciešamo produkciju un krājumos vai uz veikala plauktiem tie nav pieejami pietiekamā daudzumā. Kā rezultātā, pieprasījums netiek apmierināts un tiek zaudēta peļņa.
5. Ņemot vērā, ka uzņēmums, pastāv jau ilgus gadus un tam ir pagātnes vēsturiskie dati, tad tas var efektīvāk un precīzāk sagatavot pārdošanas budžetu, salīdzinot ar jauno uzņēmumu, jo budžets šajā gadījumā var tikt sagatavots tikai, izmantojot pārdošanas prognozēšanas stratēģijas, nevis sekojot iepriekšējām tendencēm.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register