Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:902221
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.04.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Atkritumi    4
1.1.  Atkritumu veidi un klasifikācija    6
2.  Biodegviela    10
2.1.  Biodegvielas veidi    10
3.  Biobutanols    12
3.1.  Biobutanola īpašības    13
3.2.  Biobutanola ražošanas paņēmieni un tehnoloģijas    15
3.3.  Prognozējamās ražošanas izmaksas    18
3.4.  Biobutanola ražošanas iespējas Latvijā    18
3.5.  Biobutanola ražošanas ieguvums Latvijas ekonomikai    20
4.  SVID analīze    23
  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Izmantotā literatūra    26
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
ES izvirzīja mērķi līdz 2020.gadam panākt, lai 20% no visas bloka patērētās enerģijas un desmit procenti no transportam nepieciešamās degvielas tiktu saražoti no atjaunojamiem resursiem, tostarp lielu lomu atvēlot biodegvielai.
5% biodegvielas apjoms no kopējās autotransportā patērētās degvielas pašlaik ir spēkā visā Eiropā. Tāpēc pieprasījums pēc rapša un graudiem pieaugs atbilstoši degvielas patēriņa pieaugumam. Vecajā dalībvalstīs vairs nav brīvas lauksaimniecības zemes. Latvijā neizmantotas zemes vēl ir pietiekami, mežu resurs, kura apsaimniekošanā var veidoties neizmantojami atkritumi. Var eksportēt izejvielas, bet izdevīgāk tās pārstrādāt šeit un eksportēt produktu ar augstāku pievienoto vērtību vai arī, veicinot biodegvielas izmantošanu Latvijā, mazināt valsts atkarību no fosilās degvielas. No minētā var secināt, ka:
1. Transporta nozarē enerģētika ir vitāli svarīga un būtiska valsts attīstības sastāvdaļa.
2. Pieprasījums pēc enerģijas turpina pieaugt, taču tradicionālo energoresursu krājumi – sarukt.
3. Stabilai, drošai un konkurētspējīgai transporta energoapgādei enerģija jānodrošina no dažādiem resursiem.
Nākotnes stratēģiju biodegvielu ražošanas attīstībā jāvērtē:
1. No ekonomiskā viedokļa – biodegvielas ražošanas izmaksām (eiro/GJ) un izdevumiem, kas nepieciešami autoražotājiem un infrastruktūrai, lai jaunā degviela ienāktu tirgū,
2. No ekoloģiskāviedokļa – CO 2 ietaupījuma un izmaksām, lai izsargātos-izvairītos no CO2 un citu videi nelabvēlī faktoriem. Biodegvielas pielietošana pozitīvi iespaidos apkārtējo vidi: gaiss, ūdeņi un zeme kļūs tīrāki, kas samazinās cilvēku saslimstību un ietaupīs līdzekļus to ārstēšanai. Katrs biodīzeļdegvielas kilograms, kurš tiek izmantots motoru dzinējos, ietaupa - samazina CO2 izmešus atmosfērā pēc Vācijas ekspertu atzinuma (arī Campa Biodiesel firmas atzinuma) par 3,64 kilogramiem.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1348049
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register