Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,99
You save:
0,72 (18%)
Discounted price*:
3,27
Purchase
Add to Wish List
ID number:280131
Evaluation:
Published: 11.04.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Cenas noteikšana    3
2.  Produkta cenas veidošanas stratēģija    4
3.  Produktka sortimenta cenas veidošanas stratēģija    6
4.  Stratēģijas cenas piemērošana tirgum    7
5.  Cenas veidošanas statēģijas izmaiņas    10
6.  Viesu nama „Pie Pliča” raksturojums    11
7.  Viesu nama „Pie Pliča” novērtējums    13
7.1.  Naktsmītnes cenas veidošas stratēģija    13
7.2.  Kafejnīcas cenas veidošanas stratēģija    14
7.3.  Telpas īres un pirts cenas veidošanas stratēģija    15
7.4.  Kopējais cenas veidošanas novērtējums    15
  Secinājumi    17
  Priekšlikumi    18
  Izmantotā literatūra    19
Extract

7.4. Kopējais cenas veidošanas novērtējums
Preiļi ir neliela pilsēta, tur viens par otru zina, tāpat ir ar uzņēmumiem, zina kādus pakalpojumus sniedz, kādas ir cenas attiecīgai kvalitatei. Katrs izvēlas vai ietaupīt naudu, vai izbaudīt kvalitāti. Šis viesu nams jau darbojas vairākus gadus Preiļos, un īpašnieks ir plaši pazīstams visiem pārējiem vietējiem uzņēmējiem. Viesnu nams vairāk orientējas uz vecākiem cilvekiem nekā jauniešiem, kuru skaits samzainās.
Kā sākotnēji cenas tika izveidota stratēģija tā arī līdz šim tā darbojas. Neskatoties uz to, ka konkurenes ziņā uz naktsmītnēm ir maza, cenas ir līdzvērtīgas un nemainās. Tās ir stabilas. Toties zinot, ka kafejnīcas pilsētā ir daudz un dažādas cenas kā bija augtsas tā ir palikušas. Viesu nams apzinās, ka cilvēki ierodas nevis, lai tikai paēstu, bet arī lieliksi pavadītu laiku baudot kvalitatīvu maltīti. Viesu nams sniedz adekvātu kvalitāti viņu pierasītajām cenām uz viesiem viesa nama piedāvājumiem.
Viesu nama kopējā cenas veidošanā neko daudz nav mainījuši, joprojām ir vieni no labākajiem. Cenu veidošanas stratēģijā lielākā loma ir bijusi tieši valstiji, attiecīgi kad bija ekonomikas krīze, tad viesu namam vajadzēja samazināt cenas, lai vismaz vairāk būtu klienti. Bet toties attiecīgi līdz tai krīzei, cenas bija augtsākas, jo pierasījums bija lielāks un iedzīvotāju labklājība un ienākumi bija labāki.
Viesu nams ir lieliski izvēlejušies mērķauditoriju – strādājušos cilvēkus, vecākus cilvēkus, kas varētu atļauties viņu izveidotās cenas. Šo iedzīvotāju skaits nesamazinās tik daudz cik jaunieši, jo šobrīd kafejnīcas, kas piedāvā lētākas cenas ir pustukšas un neapmeklētas.
Izvērtējot visu pakalpojumu cenas, tās ir dārgākas nekā konkurentiem, bet tas nemaina faktu, ka tomēr Preiļu iedzīvotāji spēj pieņemt un maksāt šo cenu, tādejādi darba autore secina, ka pieprasījums ir pietiekoš, lai gūtu pelņu. Un uzņēmumam nevajag domāt par cenas veidošanas stratēģijas maiņu.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,62 €
Work pack Nr. 1331427
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Pakalpojuma cenas veidošanas stratēģija viesu namā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/280131

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register