Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:336126
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.01.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Ēdināšanas uzņēmums    4
1.1.  Ēdināšanas uzņēmumu uzdevumi viesu piesaistīšanai    4
1.2.  Ēdināšanas uzņēmumu attīstības tendences    5
1.3.  Ēdināšanas uzņēmumu darbību apgrūtina    6
2.  Ēdināšanas uzņēmuma pakalpojums    7
2.1.  Materiālais pakalpojums    7
2.2.  Nemateriālais pakalpojums    7
2.3.  Pakalpojuma kvalitāte    8
2.4.  Pakalpojuma uzglabāšana    9
2.5.  Klientu apkalpošana    9
3.  Ēdināšanas uzņēmuma kvalitāte    11
3.1.  Pakalpojumu kvalitātes uzlabošana    11
3.2.  Pakalpojumu kvalitātes ietekmējošie rādītāji    12
3.3.  Vērtēšanas kritēriji restorānos    13
3.4.  Pakalpojumu kvalitātes uzlabošana    14
  Secinājumi    16
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    18
Extract

SECINĀJUMI
1. Latvijā esošie ēdināšanas uzņēmumi piedāvā materiālos produktus un materializētos pakalpojumus-ēdienus, dzērienus, mēbeles, traukus, interjera priekšmetus, un nemateriālos pakalpojumus- apkalpošana, gaisotne, kvalitāte.
2. To, cik kvalitatīvi ir sniegtie pakalpojumi, īsti nevar noteikt, jo, kas vienam cilvēkam būs kvalitatīvs, tas otram nepavisam nepatiks. Grūti ir noteikt tās robežas starp kvalitatīvu un nekvalitatīvu preci un pakalpojumu.
3. Ēdināšanas uzņēmums ir iestāde, kuras galvenais uzdevums ir sniegt pakalpojumus, kuri saistīti ar ēdienu un dzērienu gatavošanu un tūlītēju patēriņu. Daži no ēdināšanas uzņēmumiem piedāvā arī izklaides iespējas- mūziku, karaoki, bērnu rotaļu laukumus.
4. Kvalitāte ir uzņēmuma spogulis. Kvalitāte ir pats svarīgākais, ko klienti ņem vērā izvēloties ēdināšanas uzņēmumu, kur ieturēt maltīti. Kvalitātes jēdzienu ir grūti definēt, jo katrs cilvēks to uztver citādāk.
5. Pakalpojums ir sniegtā prece pircēju vēlmju un vajadzību apmierināšanai. Veidojot ēdināšanas, uzņēmumu ir svarīgi izdomāt kādus pakalpojumus sniegt pircējiem, lai to vēlmes būtu apmierinātas.
6. Kvalitāti lielā mērā nosaka ēdināšanas uzņēmuma dibinātāji. Viņi izdomā, cik lielu naudas finansējumu ieguldīt, kā iekārtot interjeru, kādus ēdienus un dzērienus pasniegt un kādus cilvēkus pieņemt darbā. Kvalitāti nosaka arī ēdināšanas uzņēmuma apmeklētāji, jo viņi vērtē un izsaka gan savas pozitīvās, gan negatīvās domas, izjūtas un emocijas.
7. Kvalitāti var uzlabot rūpīgi sekojot savu darbinieku paveiktajam darbam, to kā viņi strādā ar klientiem, kāda ir viņu attieksme, smaids, runas kultūra. Kvalitāti var uzlabot arī tad, ja uzņēmumā ir sūdzību grāmata un, to ik pa laikam izlasot, var saprast pieļautās kļūdas un no tām mācīties.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register