-
Pakalpojumu organizēšana uzņēmumā
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1.1. | Pakalpojuma būtība | 5 |
1.2. | Pakalpojuma īpašības | 6 |
1.3. | Pakalpojuma struktūra | 7 |
1.4. | Pakalpojumu sniegšanas process | 8 |
1.5. | Pakalpojumu procesa pilnveidošanas iespējas | 9 |
1.6. | Pakalpojumu kvalitāte | 11 |
2.1. | Informācija par uzņēmumu | 12 |
2.2. | Piedāvātais pakalpojums | 13 |
2.3. | Darba norises plānošana | 15 |
2.4. | Telpu izvietojums un iekārtojums | 16 |
2.5. | Pakalpojuma cena, izmaksas un ienākumi | 18 |
Secinājumi un priekšlikumi | 23 | |
Bibliogrāfiskais saraksts | 24 |
IEVADS
Par studiju darba tēmu ražošanas un pakalpojumu organizēšanā autors ir izvēlējies tēmu „pakalpojumu plānošana uzņēmumā”. Šis kursa darbs sākās ar ievadu, kurā īsi sniegts tēmas izvēles pamatojums un pētāmā pakalpojuma aktualitāte mūsdienās, kā arī kursa darba mērķis un veicamie uzdevumi.
Kursa darba pamatdaļa ir sadalīta uz divām daļām - teorētiskajā daļā un praktiskajā daļā.
Teorētiskajā daļā tiek apskatīti pakalpojuma būtība, īpašības, struktūra un citi saistoši jautājumi pakalpojumu organizēšanā.
Darba praktiskajā daļā tiek raksturots konkrēts uzņēmums, kurš plāno uzsākt savu uzņēmējdarbību 2009. gada 1. janvārī, kas plāno atvērt nelielu solāriju studiju izīrējot telpas valsts iestādes ēkā, Lomonosova ielā 9, kurā atrodas Valsts ieņēmumu dienests, finanšu policija u.c. iedzīvotāju apkalpojošas struktūras. Šajā daļā tiek veikti visi nepieciešamie aprēķini, lai uzņēmumam būtu zināms tā pamatkapitāls, kritiskais pakalpojumu pārdošanas apjoms un citi rādītāji, kas saistīti ar pakalpojumu plānošanu uzņēmumā.
Nobeigumā izdarīti secinājumi, izejot no darbā veiktajiem aprēķiniem un norādīts bibliogrāfiskais saraksts, kur var redzēt izmantoto grāmatu sarakstu un citus resursus.
Mūsdienās ir ļoti svarīgi, lai katrs klients būtu apmierināts ar pakalpojumiem, ko sniedz uzņēmēji. Jebkuru klientu ir jāapkalpo tā, lai viņš saprastu, ka viņš ir galvenais un pirmajā vietā uzņēmējam. Jebkuras firmas īpašnieks grib saglabāt maksimālo klientu skaitu un lai šie klienti neaizietu pie konkurentiem. Tādēļ ļoti svarīgi ir nodrošināt darbiniekiem attiecīgos darba apstākļus, lai viņi varētu pilnvērtīgi koncentrēties kvalitatīva darba veikšanai.
Šajā darbā pētāmais pakalpojums ir solārijs- mākslīgā iedeguma iegūšana. Pakalpojumu sniegšanas telpas atrodas valsts iestādes ēkā, kura sniedz dažādus pakalpojumus iedzīvotājiem. Šeit pārsvarā strādā sievietes, kas ir labs kontingents esošajam pakalpojumam. Kā arī apkārt esošās augstskolas studenti un tuvumā dzīvojošie iedzīvotāji.
Darba mērķis ir izvērtē solārija pakalpojumu sniegšanu uzņēmumā.
Lai īstenotu šo mērķi, jāizpilda sekojoši uzdevumi:
• jāiepazīstas ar jautājumiem, kas tieši saistīti ar pakalpojuma plānošanu;
• jāapskata uzņēmuma piedāvātais pakalpojums;
• jāveic finanšu aprēķins pēdējam darbības gadam;
• jāveic aprēķināto rezultātu novērtējums.
Komercdarbībā viens no galvenajiem priekšnoteikumiem ir plānošana un racionālas, pārdomātas komercdarbības organizēšana. Tas ir nepieciešams, lai noteiktu komercdarbības mērķus un to sasniegšanai nepieciešamos resursus un darbības. Ļoti svarīga funkcija ir arī sagaidāmo rezultātu noteikšana konkrētam laika posmam tuvākajā nākotnē, piemēram, pirmajam saimnieciskajam gadam.
Darba sagatavošanai tiks izmantota speciāla literatūra, Interneta resursi un nepublicētie materiāli.
…
1.Analītiskā daļa 1.1.Pakalpojuma būtība.........................................................................5 1.2.Pakalpojuma īpašības......................................................................6 1.3.Pakalpojuma struktūra.....................................................................7 1.4.Pakalpojumu sniegšanas process....................................................8 1.5.Pakalpojumu procesa pilnveidošanas iespējas................................9 1.6.Pakalpojumu kvalitāte...................................................................11 2.Praktiskā daļa 2.1.Informācija par uzņēmumu...........................................................12 2.2.Piedāvātais pakalpojums...............................................................13 2.3.Darba norises plānošana................................................................15 2.4.Telpu izvietojums un iekārtojums.................................................16 2.5.Pakalpojuma cena, izmaksas un ienākumi....................................18 Secinājumi un priekšlikumi...........................................................................23 Bibliogrāfiskais saraksts................................................................................24
- Menedžmenta funkciju analīze uzņēmumā "X"
- Pakalpojumu organizēšana uzņēmumā
- Vadītājs - līderis un tā loma uzņēmumā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Pakalpojumu organizēšana uzņēmumā
Research Papers for university37
-
Cenu politika uzņēmumā
Research Papers for university3
-
Socioloģisks pētījums par vadības procesiem uzņēmumā
Research Papers for university7
-
VAS "Latvijas Pasts" vēstuļu korespondences pakalpojumu analīze un attīstības iespējas konkurences apstakļos
Research Papers for university44
Evaluated! -
Tirdzniecības uzņēmuma stratēģijas plānošana
Research Papers for university9
Evaluated!