Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:885969
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.09.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Ievads
Jebkuram uzņēmumam, kurš ir uzsācis savu uzņēmējdarbību ir ļoti būtiski pareizi mācēt pārdot savu produktu vai pakalpojumu klientiem, jo no tā lielā mērā ir atkarīga uzņēmumu nākotne. Visveiksmīgākie uzņēmumi ir tie, kuri rūpīgi piedomā un intensīvi strādā, laikam ejot, pie produkta vai pakalpojuma pārdošanas stratēģijas. Arī uzņēmums „Galerija Istaba Bufete” ir izstrādājis savu pārdošanas stratēģiju, kuru nepārtraukti pilnveido.
Restorāns „Galerija Istaba Bufete” ir centra restorāns. Salīdzinoši ar citiem Rīgas restorāniem „Galerija Istaba Bufete” ir ļoti mazs restorāns – tam ir pieejamas tikai 45 vietas, bet tas ir viens no iemesliem, kāpēc tas piesaista apmeklētājus, tas ir savdabīgs un ekscentrisks Rīgas restorāns, kas ar savu eksotiskumu piesaista, gan vietējos apmeklētājus, gan ārzemju tūristus.
Mūsu darba mērķis - veikt restorāna „ Galerija Istaba Bufete” produkta pārdošanas stratēģijas pētījumu.
Uzdevumi:
• Iepazīties ar teoriju, apgūt to un pielietot darba izstrādāšanā.
• Izpētīt un analizēt uzņēmuma „Galerija Istaba Bufete” pārdošanas stratēģiju.
• Apkopot rezultātus, izdarīs secinājumus un izstrādāt priekšlikumus.
Darba metodoloģiskais pamats ir vietējo autoru darbi, speciālā mācību literatūra. Darba izstrādāšanai tiek pielietoti dažādi paņēmieni, analīzes veidi un metodes, no kurām galvenās ir : teorijas apskate, uzņēmuma novērošana un intervija.

1. Uzņēmuma misija
Restorāns „Galerija Istaba Bufete” saviem viesiem lielā vienkāršībā piedāvā izcilu, veselīgu ēdienu, kurš sniedz īstu gastronomisko baudu. Produkti termiskās apstrādes laikā, tiek maksimāli saudzēti, tādējādi „Galerijas Istaba Bufete” darbinieki, un noteikti arī klienti var būt droši, ka bioloģiskā uzturvērtība netiek sabojāta.
Viesu sagaidīšanas ziņā un apkalpošanā bufetes darbinieki sniedz mājīgu un vienkāršu sajūtu. Neliekot pārmaksāt par nevajadzīgiem pretencioziem apkalpošanas atribūtiem.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1231488
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register