Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:878494
 
Evaluation:
Published: 05.09.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 20 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Analītiskais apskats    7
1.1.  Pārdošanas veicināšanas teorētiskie aspekti    7
1.2.  Patērētāju uzvedība un to ietekmējošie faktori    10
1.3.  Sociālo tīklu mārketings    12
2.  Pētījuma rezultāti    15
2.1.  Uzņēmuma “Ervitex” raksturojums un tā pārdošanas procesi    15
2.2.  Respondentu aptaujas rezultātu analīze uzņēmumam “Ervitex”    17
  Secinājumi un priekšlikumi    24
  Izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts    26
  PIELIKUMI    28
Extract

Pārdošanas veicināšana katrā uzņēmumā ir svarīgs faktors tā izaugsmei. Proti, ja uzņēmums
vairāk pārdod, pieaug apgrozījums un rezultātā pieaug peļņa. Lai veicinātu pārdošanu,
uzņēmumam ir jāsaprot kāda ir tā mērķauditorijas grupa, kam piedāvāt savu produktu, lai
precīzāk nodotu informāciju potenciālajiem pircējiem, izmantojot mārketinga stratēģiju.
Mūsdienīgs mārketinga stratēģiskais risinājums ir sociālie tīkli. Tos var izmantot, lai attīstītu
savu biznesu un piesaistītu jaunus pircējus. Sociālie tīkli var palīdzēt uzņēmumam pārdot savus
produktus un pakalpojumus, saņemt klientu atsauksmes un veidot klientu lojalitāti. Sociālie
tīkli arī dod iespēju palielināt sava tirgus sasniedzamību, tostarp starptautiskajos tirgos, veidot
reklāmu, attīstīt savu zīmolu un tā atpazīstamību.
Kad sāka darboties tādas platformas kā Facebook, Twitter un Instagram, to pamanīja arī
uzņēmumi. Tie sāka izmantot šīs vietnes, lai veicinātu savas intereses, izmantojot sociālo
mediju mārketingu. Tas ir tāpēc, ka šīs vietnes spēj mainīt patērētāju uzvedību. Sociālo mediju
vietnes ļauj tirgotājiem izmantot plašu taktiku un stratēģiju klāstu, lai reklamētu saturu un liktu
cilvēkiem ar to dalīties.…

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register