Nosaukums “pārstāvniecība presē” nezinātājam varētu saistīties ar vairākiem izskaidrojumiem. Viens no tiem visticamāk būtu iefiltrēšanās masu medijos – pārstāvja ievietošana laikraksta vai elektroniskā medija redakcijā, lai caur viņu varētu virzīt savu notikumu atspoguļošanu medijā vai pat lai kontrolētu negatīvās informācijas izplatīšanos.
Mācoties par sabiedrisko attiecību vēsturi, mēs esam uzzinājuši, ka ar šo jēdzienu tiek saprasts plašāks darbības lauks. Tomēr pilnīga izpratne par pārstāvniecību presē nav pat visiem komunikācijas studentiem. Zinot, ka šis sabiedrisko attiecību “virziens” bija viens no pirmajiem aizsākumiem – varētu pat teikt, ka pārstāvniecība presē bija pirmais sabiedrisko attiecību pumpurs tā laika komunikācijas izpratnē –, manuprāt, ir svarīgi to izprast nedaudz dziļāk un izvērtēt, vai šis komunikācijas modelis tik tiešām ir tik negatīvs, kā to parasti novērtē.…