Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:825409
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.03.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
  Sākumskolas vecuma bērnu psihiskās attīstības raksturojums    3
  Fiziskais raksturojums    3
  Kognitīvā attīstība    3
  Izziņas attīstība    4
  Pasaku klasifikācija    5
  Dzīvnieku pasakas    5
  Brīnumpasakas    6
  Sadzīves pasakas    6
  Pasaku izmantošana izglītībā    7
  Tikumiskā audzināšana    7
  Labestības audzināšana    8
  Runas veicināšana    9
  Domāšanas un iztēles attīstība    10
  Pasaka un matemātika    11
  Pasaka un ekoloģija    12
  Pasaka attīsta rokas    13
Extract

Kopš agras bērnības atceros dažādas pasakas, gan latviešu, gan citu tautu. Galvenā iepazīšanās ar pasakām bija mājās, sākumā ar mammas vai omītes palīdzību, vēlāk jau pati sāku lasīt un pārlasīt iemīļotākās grāmatas. Tagad pāršķirstot dažādas pasaku grāmatas, uz tām skatos savādāk nekā bērnībā. Lielāku uzmanību pievēršu varoņu raksturam, pasakas sižetam un notikumu kopsakarībām, un protams pasakas jēgai, ko gan attiecīgā pasaka varētu mācīt bērnam. Tāpēc mana darba mērķis ir apskatīt galvenās iespējas, kuras varētu izmantot skolu mācību programmās.

Sākumskolas vecuma bērnu psihiskās attīstības raksturojums
Pēc Z. Freida psihoseksuālās attīstības stadiju klasifikācijas (I. Puškarevs 2001) sākumskolas vecums ietilpst latentā stadijā (6 līdz 11 – 14 gadi) Šai stadijai raksturīga infantilo seksuālo interešu pazemināšanās. Šajā laikā parādās jaunas intereses, aktivitātes un attiecības.
Sākumskolas bērnu psihiskās attīstības robežas nosaka bērna individuālās attīstības līmenis un īpatnības.
Fiziskais raksturojums
Izteikti paaugstināta kustību aktivitāte, tāpēc bērniem ir lielas grūtības ilgu laiku nosēdēt skolas solā, grūti pakļaut savu uzvedību gribas kontrolei. Lielie muskuļi šajā periodā ir labāk attīstīti nekā sīkā muskulatūra, tāpēc bērni var ātri nogurt, ja ilgi jāraksta vai jāpiepūlē rokas pirksti precīzās kustībās. Acu fizioloģiskā attīstība pilnībā beidzas apmēram 8 gadu vecumā, tāpēc šajā vecumā ilga lasīšana un televīzijas skatīšanās var būt kaitīga bērna acīm. Šajā vecumā bērni biežāk slimo, jo, atnākot uz skolu, tie bērni, kuri nav izslimojuši bērnu slimības, tagad tās izslimo.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register