Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
5,99
You save:
0,72 (12%)
Discounted price*:
5,27
Purchase
Add to Wish List
ID number:704197
Evaluation:
Published: 13.02.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Valdība un patērētājs    5
2.  Patērētāju tiesību aizsardzība    6
2.1.  Patērētāju tiesību aizsardzības likumdošana    8
2.2.  Prasījuma pieteikuma iesniegšana    14
2.3.  Izvirzāmās prasības pakalpojumu sniedzējam    15
2.4.  Izvirzāmās prasības pārdevējam    17 .
2.5.  Zaudējuma atlīdzība un līgumsoda sam    21
4.  Preces vai pakalpojuma atbilstība līguma noteikumiem    28
  Secinājumi un priekšlikumi    32 .
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    34
Extract

Ikviens cilvēks ikdienā ir citu cilvēku ražotu preču patērētājs.
Ražotājs- fiziskā vai juridiskā persona, kas izgatavo vai atjauno preci pārdošanai vai uzrāda sevi kā ražotāju, norādot (marķējot) uz preces vai tās iesaiņojuma vai preces tehniskajā pasē savu nosaukumu (firmu), vārdu, uzvārdu un preču zīmi vai citu atšķirības zīmi.
Pakalpojuma sniedzējs- fiziskā vai juridiskā persona, kas sniedz pakalpojumu patērētājam.tu (firmu), v atjauno preci p
Pārdevējs- fiziskā vai juridiskā persona, kas uzņēmējdarbības veidā piedāvā vai pārdod preci patērētājam, kā arī persona, kas darbojas pārdevēja vārdā vai viņa uzdevumā .1
Ražotāja vai pārdevēja pienākums ir nodrošināt preces vai pakalpojuma pienācīgu kvalitāti, t.i., nodrošināt, lai precei, pakalpojumam vai tā rezultātā izgatavotai lietai nebūtu defektu, lai preci vai pakalpojumu varētu izmantot paredzētajam nolūkam.
Tomēr var gadīties, ka pēc preces iegādes vai vēlāk, preci lietojot, tiek konstatēti defekti, kuri netika ievēroti vai kurus nebija iespējams ievērot (slēpti defekti) un par kuru esamību neinformēja arī pārdevējs.
Šajā gadījumā un arī tad, ja tiek konstatēts viens no šādiem būtiskiem apstākļiem:
prece nav iesaiņota, bet iesaiņojums nepieciešams, lai pasargātu preci no bojājumiem vai bojāšanas (piemēram, iegādājoties mēbeļu komplektu, vienojamies ar pārdevēju par tā piegādi. Daļa piegādātā komplekta elementu nav iesaiņoti, kaut gan tradicionāli iesaiņojumam jābūt);
iesaiņojumā saņemtās preces komplektācija neatbilst tai komplektācijai, kādu līguma slēgšanas vai piedāvājuma iznākšanas brīdī pārdevējs uzrādījis ar preču paraugiem vai modeļiem;…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,08 €
Work pack Nr. 1173354
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Patērētāju interešu aizsardzība tirgus ekonomikā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/704197

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register