Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:125697
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.10.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  PATRIOTISMA JĒDZIENA DEFINĪCIJA    5
2.  TĒMAS “PATRIOTISKĀ AUDZINĀŠANA” SATURS SĀKUMSKOLĀ    6
3.  PATRIOTISKĀ AUDZINĀŠANA SOCIĀLAJĀS ZINĪBĀS    8
3.1.  Patriotiskā audzināšana mācību procesā    8
3.2.  Patriotiskās audzināšanas iespējas mācot sociālās zinības    9
  NOBEIGUMS    10
  BIBLIOGRĀFIJA    13
Extract

NOBEIGUMS
Latvijā tāpat kā daudzviet pasaulē, daudz runā par izglītību un maz par audzināšanu. Mēs ciešam no sakropļotas audzināšanas kultūras. Mēs neesam spējīgi dot jaunatnei nepieciešamos audzināšanas apstākļus. Nepieciešamās stingrības apstākļus. Mēs nezinām, kādu audzināšanas stilu izvēlēties – robežas bez brīvības, brīvību robežās vai brīvību bez robežām. Mēs bērniem brīvību uzticam pārāk priekšlaicīgi. Nepareizas audzināšanas sekas ir savas vērtības neapzināšanās, neticība saviem spēkiem. Tam seko neizdošanās skolā un tālākajās akadēmiskajās gaitās.
Mūsdienu skola ir valsts vai privātpersonu organizēta institūcija, kas daudzveidīgi strukturēta kompleksai un sistemātiskai skolēnu līdzsvarotas personības attīstības un socializācijas funkciju realizēšanai, skolēnu – skolotāju – vecāku – sabiedrības mijiedarbībā. Demokratizējoties sabiedrībai, katram no bērnības ir iespēja ģimenē un skolā radoši veidot savu dzīvi, pilnīgot savas spējas, gudrību un attieksmi.
Skola ir tā iestāde, kurā var ieaudzināt bērnos patriotismu, ļaut bērniem iepazīt savu tautu, valsti kurā viņš piedzima un dzīvo, valsts simboliku, savas valsts kultūru un tradīcijas, lai bērns to parmantotu sev un jau turpmāk nakotnē spētu šo visu iegūto informāciju nodot jau citai jaunākai paaudzei, lai mūsu vēsture, visi notikumi, kuri mums ir nozīmīgi, gadu aiz gada būtu joprojām aktuāli, jo darba autore uzskata, ka katram cilvēkam ir jāzin savas valsts vēsture, kā arī jābūt pietiekoši informētam par valsti, kūra viņš atrodas.

Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1362417
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register