Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:349983
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.11.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 24 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    2
1.  MOTIVĀCIJAS TEORIJAS IZGLĪTĪBAS VADĪBAS KONTEKSTĀ    4
2.  MOTIVĀCIJAS IETEKMĒJOŠIE VEIDI ,FAKTORI UN STRATĒĢIJA    11
4.  PEDAGOGU MOTIVĀCIJAS VEICINĀŠANAS PIEREDZE VENTSPILS SKOLĀS    20
4.1.  PĒTĪJUMU METODIKAS APRAKSTS    .20
4.2.  MOTIVĀCIJAS PIEREDZES ANALĪZE    21
4.2.1.  SKOLAS ADMINISTRĀCIJAS PIEREDZES ANALĪZE    21
4.2.2.  SKOLU SKOLOTĀJU PIEREDZES ANALĪZE    24
5.  IETEIKUMI IZGLĪTĪBAS IESTĀŽU ADMINISTRĀCIJAI PEDAGOGU MOTIVĀCIJAS VEIDOŠANAI    40
  SECINĀJUMI    41
  LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    42
Extract

Secinājumi
Pirmkārt, darba autore secina, ka izglītības iestādes darbinieku motivācija nav tikai darba samaksa kā sākumā varbūt varēja šķist. Tika pētītas teorētiskās atziņas un apskatīti faktori, kas motivē. Kā arī, tika izstrādāti nelieli ieteikumi izglītības iestādes administrācijai pedagoģiskā personāla motivācijai. Tālāk darba autors norādīs mazliet precīzākus secinājumus, kurus ieguva:
1. Motivēšana ir darbinieku stimulēšana izvēloties kādu no rīcības alternatīvām, lai sasniegtu organizācijas un personīgos mērķus. Tas ir dinamisks process, kurš, lietojot psiholoģiskās, sociālās, ekonomiskās un tiesiskās metodes un līdzekļus, sekmē darbinieku un iestādes mērķu sasniegšanu.
2. Atalgojuma sistēma motivē darbiniekus sasniegt mērķus, ietekmē darbinieka vajadzības un to, ko darbinieks vēlas saņemt par ieguldījumu, kā arī cieši saistīta ar plānošanu skolā un darbinieku novērtēšanu.
3. Motivācijas veicināšana nav viegls uzdevums, motivācijas procesā nepastāv standarta risinājumi un katrā konkrētā situācijā vadītājiem jāizvēlas vispiemērotākā darbinieku motivēšanas metode.
4. Motivācija – vajadzības, intereses, tiecības un citi uzvedību veicinošie un elementi, kas ar attiecīgo darbību raksturo arī cilvēka personību. Tātad, motivēšana ir darbinieku stimulēšana izvēlēties kādu no rīcības alternatīvām, lai sasniegtu organizācijas un personīgos mērķus. Izzinot motivācijas teorijas skolas vadībai ir vieglāk motivēt savus darbiniekus.
5. Motivēšanas veidi ir dažādi – monetārais atalgojums, nemonetārais atalgojums (uzslavas, pateicības utt.) un bailes.
6. Iespēja nopelnīt naudu motivē visus līdz tādam līmenim, kādu katrs sev ir noteicis kā apmierinošu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,98 €
Work pack Nr. 1381478
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register