-
Personāla atlases process jurdiskā birojā
Nr. | Chapter | Page. |
Organizācijas raksturojums | ||
Uzņēmuma juridiskais statuss | ||
Organizācijas darbības stratēģija | ||
Uzņēmuma vīzija | ||
Uzņēmuma misija | ||
Uzņēmuma darbības mērķi | ||
Uzņēmuma vērtības | ||
Uzņēmuma personāla stratēģija un politika | ||
Uzņēmuma struktūra | ||
Darba vietas plāns | ||
Darbinieku darba apraksts | ||
Darbinieku sadarbība ar administratoru/i | ||
Darba apraksts | ||
Darba sludinājums | ||
Štatu saraksts | ||
AMATA APRAKSTS | ||
Atlase administratora amatam |
Personāla politika (organizācijas vērtību un pārliecības formulējums).
Uzņēmuma vērtības ir – darbinieki, kvalitāte, stabilitāte.
Galvenā vērtība un veiksmes faktors ir profesionālie darbinieki, kas izmanto savas zināšanas un prasmes, lai sasniegtu izvirzīto mērķi. Tāpēc, rūpējoties par saviem darbiniekiem, „Contractus” realizē tādu personāla politiku, kas ietver progresīvus personāla motivēšanas veidus.
Darba samaksas politika
„Contractus” piedāvā darba tirgus prasībām un darbinieka novērtējumam atbilstošu atalgojumu un konkurētspējīgu prēmiju sistēmu.
Nodarbinātības politika
„Contractus” nodrošina visām darba drošības prasībām atbilstošu, sakoptu darba vidi un modernu tehnisko nodrošinājumu. Ņemot vērā uzņēmuma attīstības perspektīvas, veicina darbinieku karjeras un izaugsmes iespējas.
Apmācība un kvalifikācijas celšana
Atzīstot, ka darbinieku profesionalitāte veicina uzņēmuma konkurētspēju, ļoti liela uzmanība tiek pievērsta apmācībai, kompetences un kvalifikācijas pilnveidošanai. Darbinieku apmācība un kvalifikācijas paaugstināšana tiek plānota atbilstoši uzņēmuma stratēģiskajiem mērķiem.
Sociālā politika
„Contractus” lielu nozīmi piešķir personāla sociālajai politikai, kas paredz sociālās garantijas, pabalstu piešķiršanu, darbinieku veselības un nelaimes gadījumu apdrošināšanu. Uzņēmums darbiniekiem rīko kopīgus pasākumus.
Personāla stratēģija (organizācijas ilgtermiņa mērķis, ko jāsasniedz)
Nodrošināt organizācijas vajadzības pēc izglītota personāla tuvākajā gadā.
Panākt harmoniskas attiecības starp vadību un tai pakļautajiem darbiniekiem. Kā arī nodrošināt piemērotu komunikācijas sistēmu starp vadību un zemāko līmeņu darbiniekiem.
Lai veiksmīgi īstenotu gan personāla stratēģiju, gan nodarbinātības politiku uzņēmums „Contractus” pielietos ne tikai plaši zināmas metodes, bet arī jaunas metodes, kuras nesen ir ienākušas Latvijā, kā piemēru var minēt socioniku. Socionika tiek pieskaitīta pie psiho informatīvām tehnoloģijām, kas ir jaunākais sasniegums mūsdienu praktiskajā psiholoģijā un ir svarīgi tas, ka šo tehnoloģiju pielietošana personāla vadībā nodrošina tieši pareģošanas pieeju personāla vadīšanā, kas ļauj iegūt maksimālo atdevi no kadru resursiem. Socioniku var izmantot: darba resursu plānošanā, korporatīvas kultūras formēšanā, personāla komplektēšanā, personāla atlasē, motivācijas sistēmu izstrādē, personāla apmācībā un attīstībā.
…
Semestra darbs personālvadībā. Tiek raksturota organizācija, definēti amati, noteikta vakantā vieta, kā arī plānots atlases process.
- Personāla atlases process jurdiskā birojā
- Personāla nozīmīgums uzņēmumā un personāla motivēšana
- Personāla vadīšanas process uzņēmumā
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Personāla nozīmīgums uzņēmumā un personāla motivēšana
Research Papers for university7
-
Personāla vadīšanas process uzņēmumā
Research Papers for university24
Evaluated! -
Personāla vadīšana uzņēmumā
Research Papers for university29
-
Personāla vadība SIA "GJG"
Research Papers for university15
-
Personāla vadības analīze tirdzniecības organizācijā
Research Papers for university61