Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:482638
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.11.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Personāla motivācija un motivēšanas teorijas    3
1.1.  Satura motivēšanas teorijas    4
1.1.1.  A.Maslova vajadzību hierarhija    4
1.1.2.  K.Alderfera ERG teorija    6
1.1.3.  F.Hercberga divfaktoru teorija    7
1.1.4.  D.Makklelanda „pieredzes-vajadzību” teorija    8
1.2.  Norises motivēšanas teorijas    9
1.2.1.  Gaidu motivēšanas teorija    9
1.2.2.  Taisnīguma motivēšanas teorija    10
1.2.3.  L.Portera un E.Loulera modelis    10
1.3.  Stimulējošās motivēšanas teorija    12
2.  Personāla motivēšana uzņēmumā DT Mobile    14
2.1.  Svarīgākie motivatori    14
2.1.1.  Darba alga    14
2.1.2.  Sociālās garantijas    15
2.1.3.  Karjeras izaugsmes iespējas    15
2.1.4.  Labvēlīgi darba apstākļi    17
2.1.5.  Savstarpējās attiecības kolektīvā    17
2.1.6.  Ieinteresētība produkcijas realizācijā    17
2.1.7.  Atlaižu piemērošana    18
2.1.8.  Iespēja piedalīties konkursos    18
2.1.9.  Iekšējais tīkls    18
2.1.10.  Izglītošanās iespējas    18
2.1.11.  Citi motivatori    18
2.2.  Ieteikumi motivācijas uzlabošanai    20
2.2.1.  Pasākumu rīkošana vecākiem ar bērniem    20
2.2.2.  Ieteikumu uzklausīšana    20
2.2.3.  Atalgojuma palielināšana jaunajiem darbiniekiem    20
2.2.4.  Lojālo darbinieku īpaša motivēšana    20
2.2.5.  Tehnikas nomainīšana    20
2.2.6.  Ceļa izdevumu apmaksa    21
2.2.7.  Jaunu darbinieku pieņemšana darbā    21
2.2.8.  Sociālās garantijas    21
  Secinājumi    22
  Izmantotā literatūra    23
Extract

Menedžmentā uzvedību uzskata par līdzekli, lai menedžeris, izmantojot cilvēku attiecības un motivāciju, varētu ietekmēt cilvēku nolūkā sasniegt organizācijas mērķus. Šajā darbā tiek apskatītas motivēšanas teorijas un to pielietošanas iespējas uzņēmumā „DT MOBILE”, kā arī doti ieteikumi šī uzņēmuma darbinieku motivēšanas uzlabošanai.
SIA „DT Mobile” Mūkusalas ielā 46, tel 7808808, nodarbojas ar mobilo telefonu un to aksesuāru mazum- un vairumtirdzniecību. Šis ir lielākais šāda veida uzņēmums Baltijā.. Šai firmai ir laba un noturīga reputācija, attīstīts veikalu un dīleru tīkls Latvijā. Uzņēmumam ir veikali Rīgā, Rēzeknē, Madonā, Jelgavā, Dobelē, Saldū, Jēkabpilī, Liepājā, Ventspilī, Bauskā u.c. Latvijas pilsētās. Šajā firmā apvienojušies trīs lielākie Latvijas mobilo telefonu tirgotāju zīmoli - Trodeks, Dual, Teleparks.
Darba galvenais mērķis ir noskaidrot personāla motivācijas nozīmi uzņēmējdarbībā.
Kursa darbā tiek raksturota gan darbaspēka vispārēja nozīme uzņēmumā, gan motivācijas trūkuma ietekme uz tā darbības rezultātiem. Interesanti ir prognozēt iespējamās uzņēmējdarbības rezultātu izmaiņas paaugstinoties vai samazinoties darbinieku motivācijai, tāpēc darba praktiskajā daļā tiek analizēta motivācijas problēma reālā uzņēmumā un doti ietikumi motivācijas uzlabošanai.
Lai šo mērķi sasniegtu, tika veikti šādi uzdevumi:
noskaidroti darbinieku darba rezultātus ietekmējošie faktori;
raksturota motivācija, kā viens no faktoriem;
raksturotas motivācijas trūkuma sekas uzņēmumā;
raksturotas iespējamās metodes motivācijas uzlabošanai;
izpētīts uzņēmuma “DT Mobile” personāla sastāvs un līdzšinējā darba motivācijas prakse;
prognozēti iespējamie motivācijas uzlabošanas rezultāti;


Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1127466
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register