Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:496711
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.10.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Personāla novērtēšanas mērķis    4
2.  Personāla novērtēšanas veidi    6
3.  Novērtēšanas metodes    7
3.1.  360 grādu novērtēšana    7
3.2.  Vērtējuma skalas metode    8
3.3.  Salīdzināšanas metode    8
3.4.  Esejas metode    8
3.5.  Vērtēšanas intervijas    9
4.  Amatpersonas novērtēšana Valsts policijā    10
4.1.  Amatpersonas atbilstības novērtēšana    10
4.2.  Novērtēšanas kārtība    11
4.3.  Amatpersonas darbības un tās rezultātu novērtējuma noteikšana    13
  Secinājumi    15
  Izmantotā literatūra    16
Extract

Secinājumi
Personāla novērtēšana līdzās atalgojuma sistēmas vadībai un apmācībai ir kļuvusi par vienu no galvenajām biznesu balstošajām personāla vadības funkcijām. Personāla atlases un novērtēšanas procesa organizēšanā nepieciešams ievērot termiņus un skaidri definēt prasības attiecīgā amata kandidātam, kā arī izmantot korektas atlases un novērtēšanas metodes.
Novērtēšanas procesam jābūt ātram un pozitīvam, kas nozīmē, ka nebūtu ieteicams izmantot dažādus testus un citas metodes, kuras prasa ievērojamu laiku. Ir svarīgi atcerēties, ka novērtēšana nav ieviesta, lai darbiniekus kontrolētu, bet gan, lai palīdzētu visiem kopā attīstīties.
Lai novērtēšana būtu maksimāli objektīva, viena no iespējām ir pieaicināt speciālistus, kas veiktu šo procesu, taču bieži vien uzņēmumi nevar to atļauties finansiālu apsvērumu dēļ.
Bieži vien novērtēšanas procesā atklājas iemesli, kāpēc darbinieks vai nu nepilda kādu savu pienākumu, vai dara to ar daļēju atdevi. Patiesībā iemeslu atklāšana ir viens no novērtēšanas procesa mērķiem.
Galvenās novērtēšanas problēmas ar ko nākas saskarties ir nepietiekamas vērtētāja zināšanas, pieredze un profesionalitāte, darba rezultātu vadīšana, mērķu un uzdevumu neprecīza formulēšana, izvirzīšana un sadalīšana, mācību vajadzību noteikšana.
Lai uzlabotu novērtēšanu tai ir jāatvelta laiks, jāsagatavojas, jānosaka skaidri vērtēšanas kritēriji, vērtējums jāsasaista ar motivēšanu.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register