Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:546005
 
Author:
Evaluation:
Published: 25.07.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  SIA “Mebekom” saimnieciskās darbības īss raksturojums    5
1.1.  Uzņēmuma darbības raksturojums un attīstība    5
1.2.  Uzņēmuma preces un pakalpojumi    7
2.  Personālvadības teorētiskie aspekti    10
2.1.  Personāla rezervju veidošana    10
2.2.  Izglītošanas nozīme un iespējas uzņēmumā    12
2.3.  Personāla vērtēšanas iespējas un metodes    16
2.4.  Personāla motivēšanas nozīme un iespējas    18
3.  Personālvadības analīze SIA “Mebekom”    21
3.1.  Personāla vadības kultūra    21
3.2.  Personāla uzbūve    23
3.3.  Esošā personāla vadības sistēma    25
  Secinājumi un priekšlikumi    27
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    29
Extract

IEVADS
Veidojoties demokrātiskai sabiedrībai Latvijā un ekonomikai stingri virzoties tirgus virzienā, uzņēmumos un iestādēs aizvien vairāk palielinās menedžmenta loma.
Attīstoties tirgum, klientu saglabāšana kļūst arvien svarīgāka, izceļot veiksmīgākās uzņēmējsabiedrības un kļūstot par primāro stratēģiju tirgus daļas paplašināšanā. Patlaban bieži vien ir kā trīs atsevišķas, līdz galam noformulētas lietas, kas tiek vadītas pilnīgi nošķirti cita no citas. Lai mārketings, klientu apkalpošana un kvalitātes programmas darbotos vienlaikus, tiem ir jābūt labāk koordinētiem, un attiecību mārketings nodrošina struktūru, kas tos savienotu. Lai panāktu lielāku uzņēmuma peļņu, jādomā par personāla vadību un problēmām, kas ir saistītas ar šo procesu.
Ikvienam cilvēkam piemīt potenciālas iespējas sniegt ļoti daudz savam uzņēmumam. Darbinieki ir galvenais spēks, uz kuru jābalstās ikvienam uzņēmumam. Darbinieki ir tie, kuri aiznes uzņēmuma tēlu (imidžu) līdz klientiem. Darbinieki ir tie, kuri ar savu veikumu ceļ uzņēmuma efektivitāti, darba kvalitāti, veicina korporatīvo attiecību veidošanos. Tas ir spēks, kam jāpievērš īpaša vērība. Nevar atstāt neizmantotus tādus iedarbības līdzekļus, kā, piemēram, motivācija, apmācība, virzība un darba vide. Indivīds vislabāk strādā labvēlīgā vidē, kur novērtē paveikto, jo tāda vide dod iespēju uzticēties, riskēt, radīt un attaisnot citu cerības, un tā pieaug katra cilvēka individuālā vērtība. Rodas spēki, kas virza uz pilnveidošanos, un tie ir – pozitīvs pašnovērtējums, uzticēšanās (ne līdzekļi, metodes un prasmes). Menedžeri ir tie, kuru rokās ir visi pieejamie veidi un metodes, lai sasniegtu uzņēmuma nospraustos mērķus un to īstenotāji ir uzņēmuma darbinieki.
Uzņēmumu darbinieku, finansu, materiālu un informācijas resursu efektīva plānošana, organizēšana un kontrole lielā mērā nosaka uzņēmuma veiksmīgu darbību un augšupeju. Tādēļ tieši cilvēku resursu nozīme būtu īpaši jāakcentē uzņēmējdarbības attīstībā un veicināšanā.
Ja darbiniekam ir labs atalgojums un darba vide, darba devējs viņu regulāri novērtē, dod iespēju papildus pilnveidot zināšanas un iemaņas kursos, semināros, konferencēs vai pieredzes apmaiņas pasākumos, cilvēks nemeklēs citu darbavietu, bet būs gandarīts par sava potenciāla ieguldījuma pozitīvo vērtību, jo viņam ir motivācija labi strādāt.
Mūsdienās straujām pārmaiņām ir pakļauti visi biznesa vidē darbojošies uzņēmumi, un tie, kuri ātrāk un labāk spēs pielāgoties pārmaiņām, apsteigs savus konkurentus. Tāpēc uzņēmumam ir vajadzīgi labi speciālisti, kuri spēj sekot līdzi pārmaiņām, savukārt tādus speciālistus ir grūti piesaistīt un noturēt. Tad svarīga kļūst fokusēšanās uz esošajiem darbiniekiem, lai izkoptu katra darbinieka spējas, lai tās pēc iespējas efektīvāk varētu kalpot uzņēmuma labā. Tādēļ, svarīga ir personāla vadības loma uzņēmumā.
Kursa darba mērķis ir analizēt SIA “Mebekom” personāla vadību, rezultātā noskaidrojot tās pilnveidošanas iespējas.
Izejot no darba mērķa kursa darba uzdevumi ir šādi:
1. Raksturot SIA “Mebekom” saimniecisko darbību.
2. Veikt personāla vadības sastāvdaļu teorētisko analīzi.
3. Analizēt SIA “Mebekom” personāla vadības attīstības pilnveidošanas iespējas.
4. Dot secinājumus un izvirzīt priekšlikumus personāla vadības pilnveidošanai.
Lai realizētu kursa darba mērķi, autors pētnieciskajā darbā izmanto personāla vadības literatūru, zinātniskos rakstus, periodiku, SIA “Mebekom” finanšu un citu uzņēmuma iekšējo informāciju.


Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register