Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:929168
 
Evaluation:
Published: 31.01.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Personāla vadības lomas un funkcijas uzņēmumos   
1.1.  Uzņēmumu vadība   
1.2.  Personāla vadības efektivitāte uzņēmumos   
2.  Vadītāja loma uzņēmumā   
2.1.  Vadītāja uzdevumi   
2.2.  Vadītāja loma   
2.3.  Personības ietekme uz vadītāja lomu darbā   
  Secinājumi   
Extract

Secinājumi
Lai sekmētu sava uzņēmuma attīstību un veicinātu darbinieku labklājību, vadītājiem būtu:
1. pastāvīgi jāuztur draudzīgs mikroklimats uzņēmumā (lielu lomu spēlē kontakti ar priekšnieku, jo tas veido cilvēciskās attiecības). Darbinieki, kas veiksmīgas vadības rezultātā spēj sasniegt mērķus un strādā produktīvi, ir daudz apmierinātāki ar darbu. Tomēr ne vienmēr apmierināts darbinieks nozīmē produktīvu darbinieku. Tādēļ veselīgā organizācijā īpaši svarīga ir darbinieka saikne ar tiešo vadītāju, kurš palīdz viņam kļūt produktīvam. Savukārt produktivitāte rada gandarījumu, kas izpaužas apmierinātībā. Pētījumi rāda, ka apmierinātībai ar tiešo vadītāju ir liela ietekme uz vispārējo apmierinātību ar darbu. Ja darbinieks nav apmierināts ar atalgojumu, bet ir gandarīts par sadarbību ar vadību un citiem darba aspektiem, visdrīzāk viņš neatstās šo darbu. Savukārt, ja darbinieks nav apmierināts ar atalgojumu un ir vīlies vadībā, viņš noteikti sāks aktīvi meklēt jaunu darba vietu;
2. ir jāatzīst darbinieka cilvēciskās vērtības (motivācija paredz garīgo, fizisko spēju un spēku izmantošanu nosprausto mērķu īstenošanai, tādēļ darbiniekiem, kas izrāda interesi par savu profesionālo darbību jārada apstākļi, lai viņi varētu realizēt un pielietot savas radošās spējas. Cilvēku dzīve ir vērsta uz to, lai apmierinātu noteiktas vajadzības. Un lai motivētu darbiniekus sniegt nedaudz vairāk, ir jācenšas radīt darba apstākļi (visplašākajā nozīmē), kas nodrošina pēc iespējas vairāk iespēju apmierināt pēc iespējas vairāk personīgo vajadzību. Jo vairāk vajadzību darbs var apmierināt, jo motivētāka būs komanda. Jo augstāku apmierinājumu iespējams sasniegt, jo motivētāki komandas dalībnieki būs. Un jo tiešāka saite starp labu sniegumu un vajadzību apmierināšanu, jo apmierinātāki darbinieki būs. Vairāki ārvalstu pētījumi atklāj - ja darbinieks ir apmierināts ar darba vidi, kolēģiem un attiecībām ar priekšniecību, tad darbinieku aizplūšana ir daudz mazāka. Darbinieku ieinteresēšana ir ļoti svarīga, jo darbinieki, kas ir emocionāli saistīti ar uzņēmumu, darbojas produktīvāk;
3. ir jāatsakās no principiem, kas paredz darba šauru specializāciju;
4. mērķtiecīgi jāpaplašina izpildītāju atbildība, uzticot viņiem piemēram, paškontroles, patstāvīgas materiālu pasūtījumu, saskarsmes ar patērētājiem, pasūtītājiem funkcijas. Visi šie faktori radīs lielāku interesi par darbu;
5. darbs jāorganizē tā, lai indivīdam būtu iespēja pārvarēt savas personības vājās puses un pilnveidoties arī ikdienas darba ritumā;
6. jāapdrošina savu darbinieku veselība un civiltiesiskā apdrošināšana par uzņēmuma līdzekļiem.


Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1329216
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register