Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:844076
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.04.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Personālvadības vēsture un teorija    4
2.  Restorāna un kafejnīcasVANILLE vispārējs raksturojums    6
2.1.  Uzņēmuma vēsture    6
2.2.  Uzņēmuma mērķi, misija, iekšējās kārtības noteikumi    7
2.3.  Organizācijas personāla struktūra    8
3.  Restorāna personālvadības un meklēšanas sistēma    10
3.1.  Personāla plānošanas un meklēšanas sistēma    10
3.2.  Organizācijā strādājošo potenciāla izmantošana    11
3.3.  Darbinieku meklēšana    12
3.4.  Personāla izvēle un darbā pieņemšanas process    13
3.5.  Motivācija restorānā un kafejnīcā VANILLE    16
  Secinājumi un priekšlikumi    18
  Izmantotā literatūra    19
Extract

Ievads
Jebkurā uzņēmumā, kurš vēlas strādāt sekmīgi un ienesīgi, ir jābūt izstrādātai personālvadības struktūrai. Labi izstrādāta personālvadība firmai var nest maksimālu harmoniju un peļņu, jo darbinieki šādā uzņēmumā būs ieinteresēti un motivēti, lai to sasniegtu.
Šodien personālvadība ir izveidojusies jau kā speciāla zinātne, kura ir plaši izpētīta. Latviešu valodā ir sarakstītas daudzas grāmatas, kas pat šīs nozares nespeciālistam, palīdz labāk izprast šīs sfēras nozīmīgumu un būtību.
Uzņēmumā viens no galvenajiem uzdevumiem darbā ar personālu ir pareizi aizpildīt vakantās vietas, kā arī novērtēt un izprast gan savas, gan darba devēja, kā arī potenciālā darbinieka vajadzības.
Kursa darba tēma ir Personālvadība restorānā un kafejnīcā VANILLE.
Darba mērķis - iepazīties ar personālvadības darba organizēšanu restorānā un kafejnīcā VANILLE. Kursa darbs balstās uz augstskolā iegūtajām teorētiskajām zināšanām, kā arī restorānā nostrādāto laiku, kur bija iespēja iepazīties ar restorāna personālu, atmosfēru un darba pienākumiem.
Apkopojot iegūto un izpētīto informāciju un rakstot kursa darbu, tika izmantotas šādas pētījumu metodes:
1.Teorētiskā pētījuma metode- zinātniskās literatūras un literatūras avotu analīze;
2.Empīriskās pētījuma metodes-datu vākšanas metodes (novērošana, dokumentāciju pētīšana, situāciju analīzes);
3.Datu apstrādes metodes- aprakstošā statistika (tabulas, attēli).

1.Persionālvadības vēsture un teorija
Par kvalitatīvām izmaiņām darbu attiecību noformēšanā, analīzē un uzlabošanā saistās 19. gadsimta sākums. Anglijā tika izveidota tāda pozīcija kā sociālais darbinieks. Pirmās vēsturiski dokumentālās liecības parādās 1918. gadā tekstilrūpniecībā. Galvenais motivators un disciplīnu veidojošais elements tā laika personālam bija reliģija un tās paustās vērtības par smagu darbu kā neizbēgamu dzīves sastāvdaļu, kas prasa pacietīgu un godprātīgu attieksmi. Darbinieki bieži tika sisti vai kā citādi fiziski ietekmēti.
Sākoties straujai ekonomiskai un tehnoloģiskai izaugsmei deviņdesmitajos gados, sākās jauns posms personālvadībā. Tieši šie gadi datējas kā cilvēku resursu profesionāla vadība.
Vadīšana – analīzes, prognozēšanas, plānošanas, organizēšanas, personāla virzīšanas un kontroles process tādā veidā, lai tiktu sasniegti uzņēmuma mērķi un uzņēmumā strādājošo darbinieku personiskie mērķi [5,68].

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1112573
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register