-
Personālvadības audits
2000 - 2010 years
Nr. | Chapter | Page. |
1. | Uzņēmuma vispārējais raksturojums | 3 |
2. | Apmācību veida noteikšana organizācija | 7 |
3. | Amatu aprakstu nepieciešamība organizācijā | 10 |
4. | Grupu darba problēmas | 12 |
5. | Pozitīvi psiholoģiskā mikroklimata radīšanas priekšnoteikumi | 16 |
6. | Darbinieku motivācija | 21 |
7. | Secinājumi un priekšlikumi | 23 |
8. | Izmantota literatūra | 24 |
KOLONNA ir lielākais skaistumkopšanas nozares un parfimērijas tirdzniecības uzņēmums Latvijā, kas tirgū darbojas kopš 1991. gada. KOLONNA sniedz iespēju saviem klientiem ērti pieejamā veidā rūpēties par savu izskatu, veselību un labsajūtu vienlīdz kvalitatīvi gan Rīgā, gan citās Latvijas lielākajās pilsētās.
KOLONNA izmanto pasaulē vadošās tehnoloģijas, preces un ekspertu zināšanas parfimērijas un kosmētikas jomā. KOLONNA ir Latvijas lielākais skaistumkopšanas nozares un parfimērijas tirdzniecības uzņēmums, kurā pašreiz darbojas 27 veikali, 43 saloni un frizētavas, kā arī lielākais dienas SPA Baltijā.
Šobrīd uzņēmums attīstās ne vien Latvijā, bet arī ārpus mūsu valsts robežām.Plānots, ka KOLONNA kļūs par nozīmīgu tirgus spēlētāju visā Baltijā un arī Krievijā, kas piesaista ārzemju investīcijas. 2003.gada nogalē atvērti 3 kosmētikas un parfimērijas veikali Sankt Pēterburgā. Skaistumkopšanas nozare ir īpaša – lai atbilstu klientu vēlmēm tai jāspēj apvienot maiga intimitāte, perfekts, atturīgs dizains, profesionāli veikts pakalpojums un, visbeidzot nepieciešama klientu uzticība, kas veidojusies ilgākā laika posmā. KOLONNA atbilst visiem šiem kritērijiem un savā desmit gadu ilgajā pastāvēšanas vēsturē mērķtiecīgi izvērsusi Eiropas standartiem atbilstošu darbību.
Uzņēmuma vēsture sākas pirms piecpadsmit gadiem. Uzņēmēja Ieva Plaude producēja operas un veda izrādes uz Vāciju. Turienes sakopto publiku vērojot, dzima ideja par uzņēmumu. Un tā 1991.gadā 14.februārī tiek piereģistrēts uzņēmums ''Kolonna'', kurā strādā četri darbinieki. Uzņēmuma nosaukuma izvēli ietekmēja iespaidīga kolonna, kura balstīja jaunatvētās izstāžu zāles ''Kolonna'' ieeju Doma laukumā. Tagadējā Jaunā Rīgas teātra ēkā mazā istabiņā sāk darboties Kolonnas pirmā frizētava un kosmētikas salons.…
KOLONNA ir lielākais skaistumkopšanas nozares un parfimērijas tirdzniecības uzņēmums Latvijā, kas tirgū darbojas kopš 1991. gada. KOLONNA sniedz iespēju saviem klientiem ērti pieejamā veidā rūpēties par savu izskatu, veselību un labsajūtu vienlīdz kvalitatīvi gan Rīgā, gan citās Latvijas lielākajās pilsētās. KOLONNA izmanto pasaulē vadošās tehnoloģijas, preces un ekspertu zināšanas parfimērijas un kosmētikas jomā. KOLONNA ir Latvijas lielākais skaistumkopšanas nozares un parfimērijas tirdzniecības uzņēmums, kurā pašreiz darbojas 27 veikali, 43 saloni un frizētavas, kā arī lielākais dienas SPA Baltijā. Šobrīd uzņēmums attīstās ne vien Latvijā, bet arī ārpus mūsu valsts robežām.Plānots, ka KOLONNA kļūs par nozīmīgu tirgus spēlētāju visā Baltijā un arī Krievijā, kas piesaista ārzemju investīcijas. 2003.gada nogalē atvērti 3 kosmētikas un parfimērijas veikali Sankt Pēterburgā. Skaistumkopšanas nozare ir īpaša – lai atbilstu klientu vēlmēm tai jāspēj apvienot maiga intimitāte, perfekts, atturīgs dizains, profesionāli veikts pakalpojums un, visbeidzot nepieciešama klientu uzticība, kas veidojusies ilgākā laika posmā. KOLONNA atbilst visiem šiem kritērijiem un savā desmit gadu ilgajā pastāvēšanas vēsturē mērķtiecīgi izvērsusi Eiropas standartiem atbilstošu darbību.
- Iekšējais audits
- Kvalitātes vadības sistēmas iekšējais audits
- Personālvadības audits
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Kvalitātes vadības sistēmas iekšējais audits
Research Papers for university31
-
Iekšējais audits
Research Papers for university28
-
Personālvadības stratēģija AS "Hansabanka" un "Nordea Bank"
Research Papers for university28
-
Personālvadības pamatjautājumi
Research Papers for university7
-
Iekšējais audits
Research Papers for university19