Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:322386
 
Evaluation:
Published: 03.10.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
  1.KRITĒRIJS: VADĪBA/LĪDERĪBA (LEADERSHIP)    5
  2.KRITĒRIJS: POLITIKA UN STRATĒĢIJA    9
  3.KRITĒRIJS: DARBINIEKI    11
  4.KRITĒRIJS: PARTNERATTIECĪBAS UN RESURSI    16
  5.KRITĒRIJS: PROCESI    20
  NOBEIGUMS    23
  IZMANTOTO AVOTU UN LITERATŪRAS SARAKSTS    24
Extract

Informāciju no klientiem par pakalpojumu sniegšanas kvalitāti un apmierinātības līmeni Klientu speciālisti iegūst šādos veidos:
• Sanāksmju laikā aptaujājot klientus par pakalpojuma sniegšanas kvalitāti;
• Ikdienā tiekoties ar klientu, sazinoties ar klientu pa telefonu, e-pastu, risinot dažādus ar klientu sūdzībām, vēlmēm un prasībām saistītus jautājumus;
• Organizējot sanāksmes ar klientu, kurās tiek izklāstīti darbības rādītāji un uzklausīts klientu viedoklis par pakalpojuma kvalitāti un vēlmēm.
Saņemtās klientu sūdzības tiek dokumentētas, saglabātas un izskatītas, nodrošinot nepieciešamo korektīvo/preventīvo darbību noteikšanu un izpildi. Tiek nodrošināta arī atbildēšana klientiem, saglabājot panāktās vienošanās pierakstus.
Arī iegūtā informācija par klientu prasībām un vēlmēm tiek reģistrēta un maksimāli īsā laikā tos varētu izskatīt un pieņemt lēmumus par iespējām tās realizēt.

NOBEIGUMS
Uzņēmums “X” ir nozīmīgs spēlētājs Loģistikas nozares tirgū. Tā darbība ir balstīta uz attīstību un pilnveidi. Neskatoties uz to, ka uzņēmums stabili darbojās jau 15 gadus, vadība nepārtraukti uzstāda ambiciozus un augstus mērķus un savā ikdienas darbībā dara visu iespējamo, lai katrs no šiem mērķiem tiktu sasniegts, pie tam sasniegts noteiktos termiņos. Uzņēmuma vadība daudz resursu iegulda darbinieku kompetenču attīstīšanā, kā arī nepārtraukti seko līdzi inovācijām nozarē, lai saviem klientiem varētu piedāvāt augsta līmeņa pakalpojumus. 2019. gada sākumā uzņēmums “X” iegādājās vēl divus nelielus loģistikas uzņēmumus, tādā veidā ne tikai paplašinot savu infrastruktūru, bet arī palielinot uzņēmuma veiktspēju. Nevar nepieminēt arī uzņēmuma “X” dalību Latvijas darba tirgū. Tas dod darba iespējas iedzīvotājiem, uzsvaru liekot cilvēkiem, kas dzīvo dažādos reģionos, piemēram Jelgava, Bauska, Salaspils utt. Uzņēmums rūpējās arī par iekšējo kultūru ar mērķi kļūt par labiem paraugiem priekš ražošanas uzņēmumiem, kuros strādā liels darbinieku skaits.…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1373905
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register