Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:991613
 
Evaluation:
Published: 14.07.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Urbānā jeb pilsētu tūrisma būtība    4
1.1.  Jēdziena „urbanizācija” skaidrojums    4
1.2.  Urbānā jeb pilsētu tūrisma definēšana    4
1.3.  Pilsētu tūrisma vēsture    6
1.4.  Faktori, kas ietekmē tūristus par savu ceļojumu galamērķiem izvēlēties pilsētas    8
1.5.  Pilsētu tūrisma galvenie tirgi    9
1.6.  Pilsētu tūrisma plānošana un vadīšana    12
1.7.  Pilsētas „pārdošana”    13
2.  Valmieras pilsētas analīze, izmantojot iepriekš aprakstītos ceļotāju izvēli ietekmējošos faktorus    15
2.1.  Primārie elementi    15
2.2.  Sekundārie elementi    19
2.3.  Papildus elementi    22
2.4.  Kultūras atrakcijas un izklaides pasākumi    26
2.5.  Interesanti pilsētas objekti    28
3.  Pētījuma par pilsētu tūrisma pieprasījumu iegūto atbilžu analīze    31
  Secinājumi un priekšlikumi    44
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    47
  Pielikums    48
1.  Anketa    48
2.  Valmieras ceļveži    51
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
• pilsētu tūrisms ir viena no tūrisma sastāvdaļām;
• tūrisms aptver to personu aktivitātes, kas ceļo un uzturas ārpus savas ierastās dzīvesvietas ne ilgāk par vienu sekojošo gadu, ko velta atpūtai, darījumiem vai citiem mērķiem;
• Latvijas valsts Tūrisma likumā tūrisms definēts kā personas darbības, kas saistītas ar ceļošanu un uzturēšanos ārpus savas pastāvīgās dzīvesvietas brīvā laika pavadīšanas, lietišķo darījumu kārtošanas vai citā nolūkā ne ilgāk kā vienu gadu;
• pastāv daudz dažādu tūrisma klasificēšanas veidu, kas viens no otra tie atšķiras pēc tūrisma fenomena dažādajiem izpratnes principiem (piemēram, pēc dabas resursu izmantošanas veida, pēc ceļotāju vecuma struktūras, pēc norises vietas utt.);
• urbanizācija ir process, kam raksturīga pilsētās dzīvojošo valsts iedzīvotāju skaita palielināšanās un vēl jo straujāks pilsētu ekonomiskās, politiskās un kultūras nozīmes pieaugums;
• „urbānais tūrisms” nozīmē tūrismu pilsētu apgabalos;
• ceļotāju izvēli apmeklēt vai neapmeklēt kādu pilsētu ietekmē vairāki faktori (piemēram, pilsētas kultūras mantojums, vietējās tradīcijas, izklaides iespējas, pilsētas infrastruktūra utt.);
• urbānos tūristus var iedalīt vairākās grupās (piemēram, darījumu tūristi, radu un draugu apmeklētāji, īso brīvdienu ceļotāji utt.)
• ilglaicīgie apmeklētāji jeb garo brīvdienu ceļotāji ārpus savas dzīvesvietas pavada vairāk nekā 4, un pilsētas parasti nav šo ceļotāju galamērķis;
• īsās brīvdienas var definēt kā 1 – 3 diennaktis, kas pavadītas ārpus savas ikdienas dzīvesvietas;
• pilsētas ir ieinteresētas piesaistīt īso brīvdienu ceļotājus vairāku iemeslu, jo uz to rēķina būtu iespējams veidot patstāvīgu biznesu, kas ilgtu visu cauru gadu un kam nebūtu raksturīga sezonalitāte;
• vienas dienas ceļotājus var definēt kā personas, kas uzturas ārpus savas dzīvesvietas 24 stundas( 1 diennakti), ieskaitot nakšņošanu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register