Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:893648
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.01.2013.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  TIESĪBAS UN PIENĀKUMI    4
2.  STRUKTŪRVIENĪBAS FUNKCIJAS UN PIENĀKUMI    8
3.  DARBA VIDE UN APRĪKOJUMS    10
  SECINĀJUMI    14
  PRIEKŠLIKUMI    15
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    16
  PIELIKUMI    17
Extract

SECINĀJUMI
1. Vadoties no izpētes rezultātiem autori izdara secinājumu, ka pirmo darba dienu periodā skaidri noteiktas jaunā darbinieka tiesības un pienākumi veicina uzticību uzņēmumam (iestādei), liek pamatus darbinieka lojālai attieksmei pret jauniegūto darba vietu. Administratīvajos jautājumos organizācijas vadītājs lielā mērā paļaujas uz personāla speciālistu profesionalitāti.
2. Organizācijas vadītājs lielāko daļu personāla speciālists funkcijas deleģē struktūrvienību vadītājiem, tā atstājot personāla speciālistiem tikai administratīvas un lietvedības funkcijas.
3. Veicot sarunas ar personāla speciālistiem un organizācijas vadību atklājas, ka netiek uzskatīts par prioritāru speciālas izglītības iegūšana personāla speciālistiem. Valda nostāja, ka personāla speciālists var būt jebkurš, kam ir kaut cik vēlme un patika strādāt ar cilvēkiem.
4. Arī pirmās darba dienas organizācija saistās ar finansiālu līdzekļu ieguldījumiem, tas vairotu lojalitāti un piederības sajutu.
5. Lielāko tiesu personālvadības jautājumus, kā piem., mainīgās atalgojuma daļas, īpaši monetārais atalgojums, darbinieku atestācijas, apmācība un izaugsmes iespējas tiek nodotas cilvēkiem bez speciālas izglītības.
6. Acīm redzams iekšējo reglamentējošo dokumentu trūkums organizācijā, kas noteiktu kartību un procedūras kādā veida tiek ievadīts darbā jaunais darbinieks. Aptaujātie izsaka vēmi pēc tāda dokumenta un norāda, ka tās nepieciešamība ir neapstrīdama.
7. Uzskatām, ka hipotēze ir pierādīta. Vairumā gadījumu organizācijas vadītāja un personāla speciālistu viedokļi nesakrīt. Kā galveno faktoru izvirzot speciālas izglītības trūkumu un vadīšanas stilu.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1328772
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register