Secinājumi
1. Plakātā ietvertajai informācijai jāiedarbojas ātri, nekļūdīgi un sakāpināti. Viens no izplatītākajiem uzmanības pievēršanas paņēmieniem ir spilgtu metaforu un asprātīgu salīdzinājumu izmantojums
2. Ir sociāli politiskie plakāti, propagandas plakāti, reklāmas plakāti, sociālās reklāmas plakāti, un afišas
3. Plakāts ir vizuālā masu komunikācija.
4. Attīstoties tehnikai, masu komunikācijai, radio, TV, video, kino, attīstījās arī plakāts.
5. Jo tehnoloģiski sarežģītāks ir vēstījuma veids, jo grūtāk uztvert plakātu.
6. Latvijā jau kopš 16. gadsimta tiek lietotas drukātas informatīvas lapas masu komunikācijai.
7. Plakāta mākslu Latvijā ietekmējušas ārzemju tendences.
8. Starpkaru periodā Latvijas plakātos bija jaušams patriotisms.
9. Katra vara Latvijas teritorijā ietekmēja kultūras un mākslas attīstību.
10. Plakāta mākslas attīstībā nozīmīga loma bija RLMV (tagad RDMV) un poļu izdevniecības „WAG” izdotajam žurnālam „Projekt”.
11. No 1966. gada līdz 1976. gadam plakāts Latvijā piedzīvoja strauju izaugsmi.
12. Plakātu izstāžu dēļ latviešu mākslinieki plakātus darināja kā māksliniecisku pašvērtību, jo nebija jāietekmējas no pasūtītājiem.
13. Plakāts Latvijā piedzīvoja uzplaukumu astoņdesmitajos gados, bet deviņdesmitajos vairs nebija tik populārs. Divdesmit pirmajā gadsimtā tas atkal kļuva populārs pateicoties tādām mākslinieku apvienībām kā „Suņa sirds”.
14. Vienkāršās zīmes veido tautas kultūras simbolisko centru.
…