Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:454240
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.02.2022.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  Plakāta vēsture pasaulē    5
2.  Plakāta vēsture Latvijā    8
2.1.  Plakāts līdz 1899. gadam    8
2.2.  20. gadsimts plakātu mākslā    9
2.3.  Pēc Latvijas okupācijas    11
2.4.  Plakāts Latvijā 21. gadsimtā    15
3.  Praktiskā daļa    22
  Izmantotās informācijas avoti    26
  Pielikums    27
Extract

Secinājumi
1. Plakātā ietvertajai informācijai jāiedarbojas ātri, nekļūdīgi un sakāpināti. Viens no izplatītākajiem uzmanības pievēršanas paņēmieniem ir spilgtu metaforu un asprātīgu salīdzinājumu izmantojums
2. Ir sociāli politiskie plakāti, propagandas plakāti, reklāmas plakāti, sociālās reklāmas plakāti, un afišas
3. Plakāts ir vizuālā masu komunikācija.
4. Attīstoties tehnikai, masu komunikācijai, radio, TV, video, kino, attīstījās arī plakāts.
5. Jo tehnoloģiski sarežģītāks ir vēstījuma veids, jo grūtāk uztvert plakātu.
6. Latvijā jau kopš 16. gadsimta tiek lietotas drukātas informatīvas lapas masu komunikācijai.
7. Plakāta mākslu Latvijā ietekmējušas ārzemju tendences.
8. Starpkaru periodā Latvijas plakātos bija jaušams patriotisms.
9. Katra vara Latvijas teritorijā ietekmēja kultūras un mākslas attīstību.
10. Plakāta mākslas attīstībā nozīmīga loma bija RLMV (tagad RDMV) un poļu izdevniecības „WAG” izdotajam žurnālam „Projekt”.
11. No 1966. gada līdz 1976. gadam plakāts Latvijā piedzīvoja strauju izaugsmi.
12. Plakātu izstāžu dēļ latviešu mākslinieki plakātus darināja kā māksliniecisku pašvērtību, jo nebija jāietekmējas no pasūtītājiem.
13. Plakāts Latvijā piedzīvoja uzplaukumu astoņdesmitajos gados, bet deviņdesmitajos vairs nebija tik populārs. Divdesmit pirmajā gadsimtā tas atkal kļuva populārs pateicoties tādām mākslinieku apvienībām kā „Suņa sirds”.
14. Vienkāršās zīmes veido tautas kultūras simbolisko centru.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register