Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:722547
 
Evaluation:
Published: 14.02.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma vispārējā darbības principi    4
2.  “Maxima” iekšējās vides galvenie mijiedrabības elementi    7
3.  Ārējās vides faktori    13
4.  SIA “Maxima” mārketinga vide    17
5.  Tirgus segments    18
6.  Mārketinga darbības un pasākumu izpēte    19
6.1.  Pētījuma metodes    19
  Produkta dzīves cikls    20
  Ansofa matrica    21
6.2.  Cenu politika    22
7.  Konkurenti    25
8.  Maximas klientu apkalpošanas standarts    27
  Secinājumi    29
  Priekšlikumi    30
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    31
Extract

6.2. Cenu politika
SIA “Maxima” cenu politiku pilnveido regulāri, jo veic regulāras aptaujas, apkopo un analizē gan uzņēmuma iekšējo informāciju, gan ārējo informāciju. SIA „Maxima” ir liels uzņēmums ar lielu apgrozījumu, kas palīdz ar vien pilnveidot cenu politiku. Uzņēmumā strādā profesionāli mārketinga speciālisti, kuri apkopojot un analizējot, salīdzinot informācijas kopumu, izstrādā cenu politiku. Mārketinga speciālisti uzņēmuma cenu politiku veido tā, lai ar tās palīdzību realizētu uzņēmuma stratēģiskos mērķus. SIA „Maxima” cenu politiku veido pēc jaunākajām informācijām. SIA „Maxima” uzņēmuma mārketinga speciālisti līdz šim ir veidojuši veiksmīgu cenu politiku, jo uzņēmums ir mazumtirdzniecības līderis Latvijā. SIA „Maxima” cenu politika pielieto vairākas metodes, aptaujas un pētī patērētāju uzvedību, lai gūtu priekšstatu par cenas stratēģijas virzienu uzņēmuma stratēģisko mērķu īstenošanai. No tā cik pareizi būs izstrādāti darbības plāni būs atkarīgs uzņēmuma pārdošanas daudzums un cena, tātad peļņa. Ir svarīgi iegūt informāciju par visiem faktoriem, kas varētu ietekmēt cenu veidošanu, lai ir skaidrs rīcības plāns. Lielāko daļu informācijas SIA „Maxima” gūst uzņēmuma iekšienē (apgrozījums, preču pieprasījums u.c. uzņēmuma informācija). Uzņēmuma iekšējā informācija ir konfidenciāla, kas domāta tikai uzņēmuma darbības uzlabošanai. Protams ir arī informācija, kuru uzņēmums publisko kā piemēram, gada pārskati utt. Informāciju par to kādas preces ir vispieprasītākās noteiktajos laika periodos gūst no mūsdienīga aprīkojuma, kur programmatūra ir savienota ar visām veikala kasēm un ir skaidri redzams kādas preces ir vispieprasītākās uz doto brīdi. Pēc šīs informācijas ir arī vieglāk veidot aprēķinus nākamajam gadam, kādas preces vislabāk pasūtīt pie piegādātāja, kādā daudzumā, kādā komplektācijā u.c. It sevišķi mārketinga speciālisti vēro svētkos iegūto informāciju, jo tie ir periodi, kad uzņēmums gūst lielāko peļņu.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register