Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:365863
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.01.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Extract

Prece ir viss, kas var apmierināt patērētāja vajadzības un tiek piedāvāts tirgū iegādei, izmantošanai, patēriņam. ( iesaiņojums, forma, īpašības, kvalitāte, marķējums).
Preces papildus labumi ir garantijas, iegādes un piegādes nosacījumi, uzstādīšana, apkalpošana pēc pārdošanas, papildus preces.
Preces pozicionēšana ir darbības, lai nodrošinātu prece vēlamu un no visām precēm atšķirīgu vietu tirgū un patērētāja uztverē.
Tirgzinības ir plaša, daudzpusīga darbība ar tirgu, pētot, prognozējot, analizējot, vērtējot, iedarbojoties, pārbaudot dažādus procesus un teorijas, lai optimālā veidā un vietā “savestu kopā “ preci un pircēju.
Mārketings, no vienas puses ir:
- rūpīga un daudzpusīga tirgus, pieprasījuma, gaumes un vajadzību izpēte;
- ražošanas orjentācija uz jaunajām vajadzībām
- ražotās produkcijas orjentācija uz noteiktu patērētāju grupu, kas šīs preces labprātāk pērk.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register