-
Preču zīmes
Nr. | Chapter | Page. |
Preču zīme | 3 | |
Preču zīmes tiesiskā aizsardzība | 10 | |
Piereģistrēšanās ierobežojumi | 11 | |
Preču zīmes reģistrācijas procedūra | 13 | |
Reģistrācijas darbības termiņš | 15 | |
Reģistrācijas darbības termiņš | 16 | |
Preču zīmes starptautiskā aizsardzība | 17 | |
Preču rašanās vietu nosaukumi | 19 | |
Preču zīmes izmantošana | 20 | |
Madrides nolīguma par preču zīmju starptautisko reģistrāciju Madrides protokolu | 21 | |
Izmantotā literatūra | 22 |
Preču zīmes un pakalpojuma zīmes ļauj patērētājam atšķirt viena ražotāja preces un pakalpojumus, no tā konkurenta produkcijas. Preču zīme bieži tiek saprasta kā vārds, vārdu salikums vai frāze (vārdu zīmes), attēls (zīmējums, grafika u.tml. attēla zīmes), apjomīgs elements (iepakojuma forma u.t.t- apjomīgas zīmes), vai kombinācija no augstāk minētiem elementiem (kombinētie). Īpašu ierobežojumu uz preču zīmes formu un veidu nepastāv, tādējādi, izņemot zīmes, kuras uztveramas vizuāli, var būt arī skaņas zīmes (muzikāli fragmenti), un pat smaržas efekti.
Preču zīme var būt arī vārdiskas -sastāv no burtiem, no vārdiem, arī no personvārdiem, uzvārdiem, no cipariem, grafiskas - attēls, zīmējums, grafisks simbols, krāsu salikums, telpiskas - telpisks apjoms, preces vai tās iesaiņojuma forma, kombinētas -sastāv no iepriekšminēto elementu kombinācijām, piemēram, preces etiķete u. tml,
Atļauts reģistrēt arī īpašu veidu preču zīmes, piemēram, skaņas un gaismas signālus vai citus apzīmējumus, ja tie ir grafiski attēlojami.
Tiesības uz preču zīmi var iegūt jebkura fiziskā vai juridiskā persona (turpmāk - persona). Katrai personai var piederēt viena preču zīme vai vairākas preču zīmes.
Preču zīme var būt divu vai vairāku personu kopīpašums. Kolektīvā zīme ir vairāku uzņēmumu apvienības (asociācijas) īpašums. Komercdarbībā var lietot nereģistrētas preču zīmes. Izņēmuma tiesības uz preču zīmi var nodrošināt ar Latvijas Republikas Patentu valdē (turpmāk - Patentu valde) veiktu preču zīmes reģistrāciju vai reģistrāciju, kas veikta saskaņā ar preču zīmju starptautiskās reģistrācijas noteikumiem un attiecas uz Latviju, kā arī ar reģistrāciju, kas veikta saskaņā ar Eiropas Kopienas preču zīmju reģistrācijas kārtību. …
Preču zīme Preču zīmes un pakalpojuma zīmes ļauj patērētājam atšķirt viena ražotāja preces un pakalpojumus, no tā konkurenta produkcijas. Preču zīme bieži tiek saprasta kā vārds, vārdu salikums vai frāze (vārdu zīmes), attēls (zīmējums, grafika u.tml. attēla zīmes), apjomīgs elements (iepakojuma forma u.t.t- apjomīgas zīmes), vai kombinācija no augstāk minētiem elementiem (kombinētie). Īpašu ierobežojumu uz preču zīmes formu un veidu nepastāv, tādējādi, izņemot zīmes, kuras uztveramas vizuāli, var būt arī skaņas zīmes (muzikāli fragmenti), un pat smaržas efekti. Preču zīme var būt arī vārdiskas -sastāv no burtiem, no vārdiem, arī no personvārdiem, uzvārdiem, no cipariem, grafiskas - attēls, zīmējums, grafisks simbols, krāsu salikums, telpiskas - telpisks apjoms, preces vai tās iesaiņojuma forma, kombinētas -sastāv no iepriekšminēto elementu kombinācijām, piemēram, preces etiķete u. tml, Atļauts reģistrēt arī īpašu veidu preču zīmes, piemēram, skaņas un gaismas signālus vai citus apzīmējumus, ja tie ir grafiski attēlojami. Tiesības uz preču zīmi var iegūt jebkura fiziskā vai juridiskā persona (turpmāk - persona). Katrai personai var piederēt viena preču zīme vai vairākas preču zīmes. Preču zīme var būt divu vai vairāku personu kopīpašums. Kolektīvā zīme ir vairāku uzņēmumu apvienības (asociācijas) īpašums. Komercdarbībā var lietot nereģistrētas preču zīmes. Izņēmuma tiesības uz preču zīmi var nodrošināt ar Latvijas Republikas Patentu valdē (turpmāk - Patentu valde) veiktu preču zīmes reģistrāciju vai reģistrāciju, kas veikta saskaņā ar preču zīmju starptautiskās reģistrācijas noteikumiem un attiecas uz Latviju, kā arī ar reģistrāciju, kas veikta saskaņā ar Eiropas Kopienas preču zīmju reģistrācijas kārtību.
- Preču zīme - brends
- Preču zīmes
- Preču zīmes
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Jaunu preču ieviešana tirgū
Research Papers for university17
Evaluated! -
Preču realizācija uzņēmumā "X"
Research Papers for university24
-
Uzņēmuma "Jānis un Partneri" SIA personificētas preču markas veidošanas procesa analīze
Research Papers for university70
-
Preču grupu izvietošanas stratēģija lielveikalos
Research Papers for university51
Evaluated! -
Preču zīme
Research Papers for university10