Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:322243
 
Evaluation:
Published: 17.10.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  PRIEKŠNOTEIKUMI SEKMĪGAI UZŅĒMUMA DARBĪBAI    5
1.1.  Plānošana    5
1.1.1.  Plānošanas pamatnostādnes    5
1.1.2.  Stratēģiskā plānošana    7
1.2.  Organizēšana    11
1.3.  Klientu piesaiste    13
2.  PRIEKŠNOTEIKUMI SIA “SPILVENU NAMS” SEKMĪGAI DARBĪBAI UN KLIENTU PIESAISTEI    16
2.1.  Uzņēmuma vispārējais raksturojums un stratēģiskie virzieni    16
2.2.  Interviju rezultātu analīze    17
2.3.  Potenciālas mērķauditorijas anketēšanas rezultāti    21
2.4.  “Spilvenu nams” SVID analīze    24
  SECINĀJUMI    25
  PRIEKŠLIKUMI    26
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS    27
  GRAFISKĀ DAĻA    28
  PIELIKUMI    35
Extract

SECINĀJUMI
Kursa darbā tika veikta teorijas analīze, kas palīdzēja saprast vai teorija sakrīt ar praksi. Pēc veiktās analīze darba autore secināja, ka lielākā vai mazākā mērā sakrīt. Līdz ar to darba autore var teikt, ka kursa darba mērķis un tā uzdevumi ir sasniegti. Kursa darba autore ir nonākusi pie šādiem secinājumiem:
1. Kā viens no priekšnoteikumiem sekmīgai uzņēmuma darbībai ir plānošana. Plānošana kā tāda ir plašs jēdziens, bet kopumā svarīgākais ir saprast uz kurieni uzņēmums pašlaik dodas, uz kurieni tas vēlas virzīties un kā mēs to panāksim.
2. Stratēģiskā plānošana ir svarīgākā plānošanas daļa, jo tajā tiek izklāstīta visa uzņēmuma nākotne un tās mērķi. Ar stratēģiskā plāna palīdzību uzņēmums var noteikt uzņēmuma stiprās un vājās puses, iespējas un draudus, kas attiecīgi palīdzēs nākotnē novērst problēmas un kļūdas.
3. Lai visu veiksmīgi saplānot ir vajadzīga organizēšana. Uzņēmumā katram ir jāapzinās sava vieta un savi darba uzdevumi, lai netiktu veidots haoss. Tikai tā uzņēmums sekmīgi spēs iet uz uzstādītajiem mērķiem un tos arī realizēt. Ir jāveido tāda darba struktūra, kurā katrs darbinieks spēs palīdzēt un dot visu savu atdevi un zināšanas, lai uzņēmums sekmīgi attīstītos.
4. Katram mārketinga darbiniekam ir jābūt ļoti radošai personībai, jo mūsu mārketinga izplatīšanas vietas ir paplašinājušas. Pat ja uzņēmums ir mazs ir jāparedz un jāatvēl mārketingam kaut nelieli līdzekļi. Ir jāpiedalās izstādēs un pasākumos, ir jābūt sponsoriem, lai visur klients redzētu Jūsu vārdu.
5. Veicot interviju analīzi darba autore nonāca pie secinājuma, ka katra uzņēmējam ir savs veids, kā viņš sekmēs un veicinās sava uzņēmuma attīstību. Viens var būt ļoti sīkumains un izpētīs visas iespējas, visus plusus un mīnusu un ieguldīs ļoti daudz līdzekļu izpētē, vai šī ideja vispār būs dzīvotspējīga, cits atkal paļausies uz intuīciju.
6. Veicot ārējas vides analīzes apkopojumu tika secināts, ka ļoti svarīgs ir potenciālo klientu viedoklis un domas par produktu ko vēlāties palaist tirgū.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register