Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Privātā sektora un publiskā sektora elektronisko pakalpojumu priekšrocības un trūkumi, to salīdzinājums

     

    Research Papers11 Law

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,99
You save:
0,48 (12%)
Discounted price*:
3,51
Purchase
Add to Wish List
ID number:172900
Evaluation:
Published: 24.08.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Publiskais un privātais sektors tiesībās    4
1.1.  Privāto tiesību jēdziens un būtība    4
1.2.  Publisko tiesību jēdziens un būtība    4
1.3.  Publisko un privāto tiesību atšķirība    5
1.4.  Publiskā un privātā sektora nošķiršanas teorijas    5
1.4.1.  Interešu teorija    5
1.4.2.  Subjektu teorija    6
1.4.3.  Subordinācijas teorija    6
2.  Elektroniskie pakalpojumi Latvijā    6
3.  Publiskā sektora elektroniskie pakalpojumi    8
3.1.  Publiskā sektora elekronisko pakalpojumu priekšrocības    8
3.2.  Publiskā sektora elektronisko pakalpojumu trūkumi    9
4.  Privātā sektora elektorniskie pakalpojumi    10
4.1.  Privātā sektora elektronisko pakalpojumu priekšrocības    11
4.2.  Privātā sektora elektronisko pakalpojumu trūkumi    12
5.  Nobeigums    13
  Izmantotās literatūras saraksts    15
Extract

5. Nobeigums
Apkopjot informāciju par publiskajā un privātajā sektorā piedāvāto elektronisko pakalpojumu priekšrocībām un trūkumiem, autore secina, ka šiem pakalpojumiem ir vairāk priekšrocību nekā trūkumu. Sākotnēji apskatot elektronisko pakalpojumu piedāvājumu šķiet, ka šī ideja ir ļoti laba. Lielākā daļa, kas jau pamēģinājusi elektroniskos pakalpojumus, piekritīs, ka šī ideja ir ļoti laba. Vairs nekāda dirnēšana garās rindās, nav jāmaksā notāram par paraksta apstiprināšanu, kā arī dokumentus var iesniegt no jebkuras vietas, kur pieejams interneta pieslēgums.
Tomēr kā ikvienam jauninājumam, arī šeit ir atrodami savi trūkumi, kuriem autore izvirza trīs galvenos priekšlikumus:
• Jāizveido vienots nolikums, pēc kura parauga ikviena pašvaldība, uzņēmums vadītos, izveidojot elektronisko pakalpojumu piedāvājumu, tadējādi atvieglojiet ikvienai personai elektronisko pakalpojumu izmantošanu;
• Viens no veidiem, kā nodrošināt pakalpojumu pieejamību visiem iedzīvotājiem valstī (vismaz lielākajai daļai) ir nodrošināt iespēju iedzīvotājiem iemācīties rīkoties ar elektroniskajiem pakalpojumiem. Piemēram, Stopiņu novadā tiek rīoktas apmācības darbā ar elektroniskajiem pakalpojumiem, arī citiem novadiem un pašvaldībām vajadzētu to darīt un iepazīstināt iedzīvotājus ar elektronisko pakalpojumu iespējām.
• Nodrošināt iespēju jebkurai pesonai saņemt palīdzību elektronisko pakalpojumu veikšanā. Izlsēdzot iespēju, ka kādai personai, kurai nav pieejams intereta pieslēgums vai nav attiecīgās prasmes darbā ar datoru, tiek liegta iespēja saņemt pakalpojumu. Piemēram, nodrošinot pieeju speciālistiem, kas palīdz veikt elektronisko pakalpojumu, nodrošinot iespēju jebkuram potenciālajam pakalpojuma saņēmējam garantēti saņemt pakalpojumu. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −12,86 €
Work pack Nr. 1357492
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Privātā sektora un publiskā sektora elektronisko pakalpojumu priekšrocības un trūkumi, to salīdzinājums”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/172900

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register