Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:559968
 
Evaluation:
Published: 26.10.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Eksportētājkompānijas un produkta īss apraksts    4
2.  Eksporta valsts mārketinga vide    5
2.1.  Klimatiski ģeogrāfiskā vide    5
2.2.  Demogrāfiskā vide    5
2.3.  Ekonomiskā, politiskā un tiesiskā vide    6
2.4.  Sociālā un kūltūras vide    7
2.5.  Zinātniski tehnoloģiskā vide    8
2.6.  Konkurenti un patērētāji    8
3.  Latvijas mārketinga vides īss raksturojums    10
3.1.  Mikrovide    10
3.2.  Makrovide    12
4.  Starptautiskās mārketinga vides īss apraksts    16
5.  Secinājumi un priekšlikumi    18
5.1.  Potenciālā tirgus apjoma novērtējums    18
5.2.  Segmentācija un pieprasījums pēc produkta    18
5.3.  4P sistēmas pielietošana eksporta tirgū    19
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    21
Extract

Šajā darbā mans uzdevums ir aprakstīt A/S “Tukuma piens” ražotā ķīseļa eksportu uz Igauniju.
Pēc manām domām, darba temats ir aktuāls. Latvijā ir vēl vairāk jāattīsta eksports.
Es izvēlējos rakstīt par A/S “Tukuma piens” ražoto ķīseli tāpēc, ka šāda veida produktu Latvijā ražo maz uzņēmumu.
Darba mērķis ir izpētīt Igaunijas un Latvijas makrovidi un mikrovidi, izanalizēt visus ietekmējošos faktorus, izanalizēt abu valstu attiecības un tirdzniecību, izstrādāt priekšlikumus un secinājumus.
Lai sasniegtu darba mērķus, nepieciešams risināt šādus uzdevumus:
Aprakstīt Igaunijas klimatiski ģeogrāfisko vidi;
Izanalizēt Igaunijas demogrāfisko situāciju;
Izanalizēt Igaunijas ekonomisko, politisko un tiesisko vidi;
Aprakstīt Igaunijas sociālo un kūltūras vidi;
Aprakstīt Igaunijas zinātniski tehnisko vidi;
Noteikt konkurentus, raksturot patērētājus;
Īsi raksturot Latvijas makrovidi un mikrovidi;
Īsi raksturot starptautiskā mārketinga vidi;
Izstrādāt priekšlikumus un secinājumus.
Darbu veikšu izmantojot, galvenokārt statistikas datus, speciālo literatūru, periodiskos izdevumus, Igaunijas vēstniecības materiālus, uzņēmuma nepublicētos materiālus, kā arī balstīšos uz savām personiskajām domām.
A/S “Tukuma piens” ir publiska akciju sabiedrība. Uzņēmuma akcijas pieder, apmēram, 400 akcionāriem. Akcionāri ir gan no Latvijas, gan no Igaunijas, gan no Somijas.
A/S “Tukuma piens” ir otrais lielākais piena pārstrādes uzņēmums Latvijā. Uzņēmums ražo apmēram 86 produktu veidus. Tai skaitā pienu, kefīru, paniņas, rūgušpienu, krējumu biezpienu, sviestu, sieru, jogurtu, skābpiena augļu kokteiļus, dažādus desertus – biezpiena krēmus, biezpiena sacepumus, ķīseļus. Produkti pieejami dažādos veidos ar dažādu tauku saturu, kas dod iespēju patērētājam izvēlēties sev piemērotāko.
A/S ”Tukuma piens” pienu iepērk no vietējiem zemniekiem sākot no Liepājas rajona līdz pat Daugavpilij. Dienā tiek iepirkts 100 tonnas piena.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register