Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:805498
 
Evaluation:
Published: 02.11.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
I.  Teorētiskie pamatojumi    5
1.  Preces dzīves cikls    5
2.  Preču sortiments    6
3.  Cenu veidošanās    7
4.  Reklāmas būtība un mērķi    8
II.  Izpārdošanas būtība    11
III.  Iepirkuma process un izpārdošanas loma tajā    14
IV.  Izpārdošanas process    16
1.  Izpārdošanas sortiments    1
2.  Cenu politika    16
3.  Reklāmas kampaņa izpārdošanas laikā    18
V.  Secinājumi un priekšlikumi    19
VI.  Izmantotās literatūras saraksts    20
Extract

Apavu bizness ir vienmēr bijis aktuāls un tuvākajā laikā arī tāds būs, jo apavi ir viens no nedaudzajiem produktiem, kuriem alternatīvu ir grūti sameklēt. Nozare visu laiku attīstās gan no ražotājiem interesējošie jautājumi, gan pircējiem.
Apavu biznesu Latvijā iedala divās kategorijās – mazumtirdzniecība un vairumtirdzniecība. Apavu tirdzniecībā ir divas sezonas – rudens/ziema, pavasaris/vasara. Mazumtirdzniecībā sezonai sākoties ir iepirkts aktuālais sortiments, daudzums un izstrādāta cenu politika pārdošanai. Aktīvais pārdošanas laiks ir nepilni seši mēneši, kas sākas ar jaunās kolekcijas pieteikšanu, prognozējamo „top” modeļu reklamēšanu un kopējo pārdošanas veicināšanas programmas realizēšanu. Sezonai ejot uz beigām, kļūst redzams iepirkuma – konkrētu modeļu, daudzumu, cenu politikas kļūdas un veiksmīgās puses. Šajā brīdī mazumtirgotāji ir veikuši analīzi par pārdošanas rādītājiem un noliktavas atlikumiem, un tiek iegūta informācijas par konkrētiem kļūdaini izvēlētajiem modeļiem, daudzumiem vai nepareizo cenu politiku. Pēc rezultātu apkopošanas tiek pieņemts lēmums par konkrētu produktu tālāko likteni. Eksistē divas alternatīvas – IZPĀRDOŠANA līdz sezonas beigām vai arī noņemšana no tirdzniecības līdz nākamās sezonas sākumam. Paturēšana līdz nākamajai sezonai pārsvarā ir klasiskajiem modeļiem, kuriem ir stabils, prognozējams noiets.
Periods, kurā produktu izvēlas, pasūta līdz tā piegādei, ir aptuveni seši mēneši. Laika periods ir relatīvi īss, bet produkta noieta faktori – modes tendences, laika (meteo) apstākļi mainās daudz ātrāk. Lai cik apjomīga būtu kompānijas vēsture un tās rīcībā esošā datu bāze (pārdošanas rezultāti, iepirkums, modeļi u.tml.), kuru varētu analizēt un prognozēt modeļu noietu, tas nekad nebūs izdarāms pilnīgi precīzi. Tāpēc apavu mazumtirdzniecībā vienmēr būs aktuāls jautājums par IZPĀRDOŠANU un kā to efektīvāk veikt.
Darbā tiks pētīts apavu mazumtirdzniecības tīkla izpārdošanas politika un tās lietderīgums. Lai to noskaidrotu, tiks izanalizēta:
izpārdošanas sortimenta veidošana;…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,48 €
Work pack Nr. 1189523
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register