Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:458618
 
Evaluation:
Published: 25.05.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  PAS „Termināls Vecmīlgrāvis”    4
1.1  PAS „Termināls Vecmīlgrāvis” darbības raksturojums    4
1.2  PAS “Termināls Vecmīlgrāvis” sniedzamie pakalpojumi    5
2.  Iekšējas un ārējās vides faktoru novērtējums    7
2.1  Iekšējas vides faktoru novērtējums    7
  Mērķi    7
  Struktūra    9
  Tehnoloģijas    13
  Kultūra    13
  Mārketings    14
  Personāla vadīšana    15
  Grāmatvedība    17
  Ražošana    18
2.2  Ārējās vides faktoru novērtējums    18
2.2.1  Tiešās ietekmes ārējās vides faktori    19
2.2.2  Netiešās ietekmes ārējās vides faktori    24
SWOT analīze    29
  Secinājumi    31
  Priekšlikumi    32
  Izmantotā literatūra    33
Extract

Uzņēmums, uzņēmējs, uzņēmējdarbība ir ikdienā bieži lietojami jēdzieni. Ar šiem jēdzieniem saistītos jautājumus pēta un analizē menedžments, kas skar firmu dibināšanu, organizēšanu, darbību, lietišķo ekonomiku un visu uzņēmējdarbību formu pārvaldi - saimnieciskās darbības, tehniskās bāzes uzskaiti un citus aspektus.
Uzņēmējdarbība nav tikai darbošanās veids, tā ir arī noteikts uzvedības tips un stils, īpašs domāšanas veids, gandrīz kā dzīvesveids. Tas viss prasa netradicionālu risinājumu meklēšanu un ieviešanu. Tikpat svarīga ir jaunu izejvielu un jaunu tirgu meklēšana un jaunu organizācijas un vadīšanas formu ieviešana. To visu var panākt ar personisku aktivitāti, prasmi mobilizēt savu gribasspēku, gribēt un mācēt efektīvi risināt izvirzītos uzdevumus un gūt maksimālu labumu katrā konkrētā situācijā.
Taču jebkura uzņēmējdarbība ir saistīta ar risku, tas nozīmē, ka veicot jebkuru pasākumu, jāapzinās, ka to pavadīs ne tikai panākumi, bet var pat sākties cīņa tikai par izdzīvošanu. Tomēr secinājumus un stratēģijas nevar izvirzīt balstoties tikai uz atsevišķiem gadījumiem. Tam jābūt regulāram, nepārtrauktam pētniecības procesam, uzkrājot, apkopojot un analizējot rezultātus, kā arī sekojot apkārtējo kolēģu, konkurentu un domu biedru izteiktajām atziņām un secinājumiem.
Kā vienu no galvenajiem priekšnoteikumiem, lai uzņēmums varētu darboties veiksmīgi, ir pārzināt mārketinga kā iekšējo, tā arī ārējo vidi. Uzņēmuma panākumi atkarīgi no mākas saskatīt mārketinga likumsakarības apkārtējā vidē. Uzņēmuma vadītājiem vajadzētu saprast, ka mārketings ir jebkura uzņēmuma neatņemama sastāvdaļa. Bizness, kas balstās uz stingriem mārketinga principiem, praksi un plānošanu, pārcietīs ekonomikas krīzes un pilnībā spēs izmantot uzplaukuma periodus. Taču daudz kas ir atkarīgs arī no uzņēmuma mērķiem, pārvaldes iespējām un resursu esamības.
Autore kursa darbā izvēlējās izpētīt un izanalizēt uzņēmuma „Termināls Vecmīlgrāvis” ārējās un iekšējās vides faktorus un kā tie ietekmē uzņēmuma darbību, kā arī noteikt darbības pilnveidošanas iespējas.
Lai sasniegtu darba mērķi, autore izvirzīja sekojošus uzdevumus:
noteikt iekšējās un ārējās vides faktoru ietekmi uz „Termināls Vecmīlgrāvis” darbību;
veikt uzņēmumam SWOT analīzi.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register