Research Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
Publiskās akciju sabiedrības "Termināls Vecmīlgrāvis" vad...-
Publiskās akciju sabiedrības "Termināls Vecmīlgrāvis" vadīšana
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 2 | |
1. | PAS „Termināls Vecmīlgrāvis” | 4 |
1.1 | PAS „Termināls Vecmīlgrāvis” darbības raksturojums | 4 |
1.2 | PAS “Termināls Vecmīlgrāvis” sniedzamie pakalpojumi | 5 |
2. | Iekšējas un ārējās vides faktoru novērtējums | 7 |
2.1 | Iekšējas vides faktoru novērtējums | 7 |
Mērķi | 7 | |
Struktūra | 9 | |
Tehnoloģijas | 13 | |
Kultūra | 13 | |
Mārketings | 14 | |
Personāla vadīšana | 15 | |
Grāmatvedība | 17 | |
Ražošana | 18 | |
2.2 | Ārējās vides faktoru novērtējums | 18 |
2.2.1 | Tiešās ietekmes ārējās vides faktori | 19 |
2.2.2 | Netiešās ietekmes ārējās vides faktori | 24 |
3 | SWOT analīze | 29 |
Secinājumi | 31 | |
Priekšlikumi | 32 | |
Izmantotā literatūra | 33 |
Uzņēmums, uzņēmējs, uzņēmējdarbība ir ikdienā bieži lietojami jēdzieni. Ar šiem jēdzieniem saistītos jautājumus pēta un analizē menedžments, kas skar firmu dibināšanu, organizēšanu, darbību, lietišķo ekonomiku un visu uzņēmējdarbību formu pārvaldi - saimnieciskās darbības, tehniskās bāzes uzskaiti un citus aspektus.
Uzņēmējdarbība nav tikai darbošanās veids, tā ir arī noteikts uzvedības tips un stils, īpašs domāšanas veids, gandrīz kā dzīvesveids. Tas viss prasa netradicionālu risinājumu meklēšanu un ieviešanu. Tikpat svarīga ir jaunu izejvielu un jaunu tirgu meklēšana un jaunu organizācijas un vadīšanas formu ieviešana. To visu var panākt ar personisku aktivitāti, prasmi mobilizēt savu gribasspēku, gribēt un mācēt efektīvi risināt izvirzītos uzdevumus un gūt maksimālu labumu katrā konkrētā situācijā.
Taču jebkura uzņēmējdarbība ir saistīta ar risku, tas nozīmē, ka veicot jebkuru pasākumu, jāapzinās, ka to pavadīs ne tikai panākumi, bet var pat sākties cīņa tikai par izdzīvošanu. Tomēr secinājumus un stratēģijas nevar izvirzīt balstoties tikai uz atsevišķiem gadījumiem. Tam jābūt regulāram, nepārtrauktam pētniecības procesam, uzkrājot, apkopojot un analizējot rezultātus, kā arī sekojot apkārtējo kolēģu, konkurentu un domu biedru izteiktajām atziņām un secinājumiem.
Kā vienu no galvenajiem priekšnoteikumiem, lai uzņēmums varētu darboties veiksmīgi, ir pārzināt mārketinga kā iekšējo, tā arī ārējo vidi. Uzņēmuma panākumi atkarīgi no mākas saskatīt mārketinga likumsakarības apkārtējā vidē. Uzņēmuma vadītājiem vajadzētu saprast, ka mārketings ir jebkura uzņēmuma neatņemama sastāvdaļa. Bizness, kas balstās uz stingriem mārketinga principiem, praksi un plānošanu, pārcietīs ekonomikas krīzes un pilnībā spēs izmantot uzplaukuma periodus. Taču daudz kas ir atkarīgs arī no uzņēmuma mērķiem, pārvaldes iespējām un resursu esamības.
Autore kursa darbā izvēlējās izpētīt un izanalizēt uzņēmuma „Termināls Vecmīlgrāvis” ārējās un iekšējās vides faktorus un kā tie ietekmē uzņēmuma darbību, kā arī noteikt darbības pilnveidošanas iespējas.
Lai sasniegtu darba mērķi, autore izvirzīja sekojošus uzdevumus:
noteikt iekšējās un ārējās vides faktoru ietekmi uz „Termināls Vecmīlgrāvis” darbību;
veikt uzņēmumam SWOT analīzi.…
Uzņēmums, uzņēmējs, uzņēmējdarbība ir ikdienā bieži lietojami jēdzieni. Ar šiem jēdzieniem saistītos jautājumus pēta un analizē menedžments, kas skar firmu dibināšanu, organizēšanu, darbību, lietišķo ekonomiku un visu uzņēmējdarbību formu pārvaldi - saimnieciskās darbības, tehniskās bāzes uzskaiti un citus aspektus. Uzņēmējdarbība nav tikai darbošanās veids, tā ir arī noteikts uzvedības tips un stils, īpašs domāšanas veids, gandrīz kā dzīvesveids. Tas viss prasa netradicionālu risinājumu meklēšanu un ieviešanu. Tikpat svarīga ir jaunu izejvielu un jaunu tirgu meklēšana un jaunu organizācijas un vadīšanas formu ieviešana. To visu var panākt ar personisku aktivitāti, prasmi mobilizēt savu gribasspēku, gribēt un mācēt efektīvi risināt izvirzītos uzdevumus un gūt maksimālu labumu katrā konkrētā situācijā. Taču jebkura uzņēmējdarbība ir saistīta ar risku, tas nozīmē, ka veicot jebkuru pasākumu, jāapzinās, ka to pavadīs ne tikai panākumi, bet var pat sākties cīņa tikai par izdzīvošanu. Tomēr secinājumus un stratēģijas nevar izvirzīt balstoties tikai uz atsevišķiem gadījumiem. Tam jābūt regulāram, nepārtrauktam pētniecības procesam, uzkrājot, apkopojot un analizējot rezultātus, kā arī sekojot apkārtējo kolēģu, konkurentu un domu biedru izteiktajām atziņām un secinājumiem. Kā vienu no galvenajiem priekšnoteikumiem, lai uzņēmums varētu darboties veiksmīgi, ir pārzināt mārketinga kā iekšējo, tā arī ārējo vidi. Uzņēmuma panākumi atkarīgi no mākas saskatīt mārketinga likumsakarības apkārtējā vidē. Uzņēmuma vadītājiem vajadzētu saprast, ka mārketings ir jebkura uzņēmuma neatņemama sastāvdaļa. Bizness, kas balstās uz stingriem mārketinga principiem, praksi un plānošanu, pārcietīs ekonomikas krīzes un pilnībā spēs izmantot uzplaukuma periodus. Taču daudz kas ir atkarīgs arī no uzņēmuma mērķiem, pārvaldes iespējām un resursu esamības. Autore kursa darbā izvēlējās izpētīt un izanalizēt uzņēmuma „Termināls Vecmīlgrāvis” ārējās un iekšējās vides faktorus un kā tie ietekmē uzņēmuma darbību, kā arī noteikt darbības pilnveidošanas iespējas. Lai sasniegtu darba mērķi, autore izvirzīja sekojošus uzdevumus: • noteikt iekšējās un ārējās vides faktoru ietekmi uz „Termināls Vecmīlgrāvis” darbību; • veikt uzņēmumam SWOT analīzi. Kursa darbs sastāv no divām pamatdaļām. Pirmajā daļā tiks aprakstīts „Termināls Vecmīlgrāvis” darbības raksturojums un sniedzamie pakalpojumi. Otrajā daļā tiks izanalizēta ārējās un iekšējas vides faktoru ietekme uz uzņēmumu. Darba noslēgumā tēžu veidā tiks apkopoti svarīgākie secinājumi un izvirzīti priekšlikumi.
-
Akciju sabiedrības "Parekss Banka" iekšējā vide
Research Papers18 Finance, Banking, Marketing, Advertising, Management
- Mārketinga attīstības dinamika un sabiedrības attieksmes izpēte par mārketinga galvenajiem elementiem
- Publiskās akciju sabiedrības "Termināls Vecmīlgrāvis" vadīšana
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Konkurētspējas un konkurences pārākuma jēdziens
Research Papers for university50
-
Motivācija
Research Papers for university8
-
Mārketinga iekšējā un ārējā vide
Research Papers for university19
Evaluated! -
Viesnīcas projekts
Research Papers for university17
-
Uzņēmuma iekšējā un ārējā vide
Research Papers for university12