Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:223254
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.01.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
  PUSAUDŽU FIZIOLOĢISKĀS ATTĪSTĪBAS    4
  PUSAUDŽU PSIHISKĀS ATTĪSTĪBAS ĪPATNĪBAS    5
  PUSAUDŽU KOGNITĪVĀS ATTĪSTĪBAS ĪPATNĪBAS    9
  SECINĀJUMI    11
  LITERATŪRAS SARAKSTS    12
Extract

SECINĀJUMI
1. Apgūstot pusaudžu fizioloģisko attīstību, varu secināt, ka pusaudžu attīstība ir nevienmērīga. Vienā virzienā viņš attīstās ātrāk, citā- lēnāk. Arī salīdzinot savā starpā viena un tā paša vecuma pusaudžu attīstību varam konstatēt, ka viņi attīstās atšķirīgā ātrumā: viens attīstās ātrāk, cits- lēnāk. Pusaudži, kas aizkavējušies savā attīstībā, jūtas sliktāk, nepieauguši saviem gadiem, vēl kā bērni savu vienaudžu vidū, un sāpīgi to pārdzīvo.
2. Analizējot literatūru, es secināju, ka par pusaudžu psihiskās attīstības īpatnībām I. Plotnieks un G. Svence izklāsta izvērsti, bet I.Kons vairāk pievēršas „Es” tēlam, savukārt H. Filipčuka runā par emocijām.
3. Analizējot un salīdzinot pedagoģisko literatūru, secināju, ka visvairāk pusaudžu kognitīvajās attīstības īpatnībās iedziļinājušies L. Frīdmanis, K. Volkovs, V.Zelmenis, A. Grigorjevs, G. Svence.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register