Mūsu grupa izpētija un izanalizēja PVC pakešlogu un durvju tirdzniecības un servisa nozares tirgu Liepājas rajonā. Mums šī nozare šobrīd likās ļoti aktuāla, jo ir dažas lielas firmas, kas savā starpā konkurē un daudzas mazās firmas, kas vienu dienu ir mūsu tirgū, nākamajā jau ir bankrotējušas. Šī nozare desmit gadu laikā ir ļoti attīstījusies, ja pirms desmit gadiem bija „3 uzņēmumi”, tad tagad to ir ļoti daudz.
Nozares attīstības stadijas Latvijā:
1994. gads – parādās pirmie piedāvātāji Latvijā;
2000.- 2004. gads – nozare kļūst pieprasīta;
2005. – 2006. gads – kulminācija, augsts pieprasījums (valstī būvniecības “BUMS” un aktuāla ēku energoefektivitātes celšana), daudz jaunpienācēji;
2006./2007. gads – nozares shakeout stadija, atkrīt mazie pārpircēji un zemas kapacitātes ražotāji;
2008. gads – brieduma stadija nozarē. Negatīva blakne – straujā inflācija un nekustamo īpašumu tirdzniecības/ būvniecības/ mājokļu un remontu kreditēšanas nozaru regress;
1. Pielikumā var aplūkot nozares attīstības līkni.…