Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:804330
 
Evaluation:
Published: 19.10.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
I.  Teorētiskā daļa    4
1.1.  Reklāmas jēdziens, vispārīgs raksturojums un paveidi    4
1.2.  Reklāmteksts psiholoģiskā aspektā    6
1.3.  Vārda nozīme rakstītajā reklāmā    7
1.4.  Reklāmas tirgus dalībnieki    8
1.5.  Reklāmas izstrādes posmi    10
1.6.  Reklāma drukātajā presē un internetā    12
1.7.  Reklāmas izveide – ideju ģenerēšana    14
II.  Praktiskā daļa    15
2.1.  Reklāma “BT 1”    15
2.2.  Reklāma “Air Baltic”    17
2.3.  “Stockmann” reklāma    18
2.4.  “Saldus MR” reklāma    20
2..5  Reklāma “Ventspils augstskola”    20
2.6.  “Lattelekom” reklāma    21
2.7.  Viesnīcas “Brīze” reklāma    23
2.8.  SIA “Margota” reklāma    24
  Nobeigums    25
  Secinājumi    26
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    27
Extract

Reklāmas jēdziens, vispārīgs raksturojums un paveidi


Reklāma ir netieša komunikācija ar patērētāju, izmantojot apmaksātus reklāmas laukumus preses izdevumos, internetā, uz ielām, klipus – televīzijā, džinglus – radio. (Fr. val. – réclame, lat. – reclamare – skaļi saukt, izkliegt)* Tā ir vienota sistēma, kuru izmanto, lai manipulētu ar patērētāja apziņu, lai mainītu tā attieksmi pret reklamējamo preci, pakalpojumu, vai arī lai veicinātu preces veiksmīgāku noietu. Piemēram, veikalos ir parādījies jauns veļas pulvera paveids. Lai sekmētu tā pārdošanu (un reizē nopelnītu naudu), pulvera izplatītājam ir nepieciešama reklāma, kura parādītu minētās preces labākās īpašības, līdz ar to rosinātu potenciālos pircējus iegādāties pulveri.
Reklāma uz katru cilvēku var iedarboties citādi – uzņēmumiem tā ir vajadzība piesaistīt potenciālos, kā arī informēt esošos klientus. Bieži dzirdētās un redzētās lielveikalu reklāmas ir labs piemērs – piemēram, RIMI un Citymarket. Tie piedāvā pazeminātas cenas dažādām sadzīves vai pārtikas precēm, piesaistot pilnīgi neaptvertu auditorijas daļu, kā arī pievilinot esošos klientus ar lielākām atlaidēm un dāvanām, tā to uzmanību noturot ilgākā laika posmā.
Reklāma parasti tiek veidota tā, lai tā iedarbotos uz patērētāja instinktiem, jo katram cilvēkam reklāma nozīmē izvēli starp līdzīgiem produktiem, izdevīgiem nosacījumiem to iegādei, kā arī jaunumiem viņu interesējošā preču grupā. Izvēles iespējas ir milzīgas, un šī pārpilnība turpina pieaugt, kā rezultātā starp līdzīgu pakalpojumu uzņēmumiem veidojas pamatīga konkurence. Tāpēc aktuāls ir jautājums - kā panākt to, lai pircējs nopirktu tieši manis ražoto produktu?
Atbilde ir īsa, bet sarežģīta – brendings. (No angļu val. brand – fabrikas marka, degzīme, marka, preču zīme, utt.)

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register