Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:610517
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Satura rādītājs    2
1.  Ievads    3
2.  Reklāma    4
3.  Atļautais un aizliegtais reklāmā    6
4.  Ētika un reklāma    8
5.  Nobeigums    10
6.  Izmantotās literatūras saraksts    11
Extract

Reklāma ir mūsu ikdiena. Lai kur mēs vērstu savu skatienu, it visur ir reklāma. Mēs ejam pa ielu, redzam reklāmas, visādos tās veidos, atgriežoties mājās mēs skatāmies televīziju vai lasām avīzes – atkal reklāma, aizejam vizītē pie ārsta – jau atkal reklāma. Tā ir visur mums apkārt un vairāk vai mazāk tā mūs ietekmē. Ir labi, ja reklāma ir vienkāršs veids kā izvēlēties preci, tomēr ir diezgan nepatīkami, ja reklāma izraisa mūsos nepatiku, riebumu vai pat sašutumu. Vai arī vienkārši ir mums nesaprotama. Es, kā, manuprāt, lielākā daļā sabiedrības, no reklāmas gaidām, lai tā ir viegla, saprotama un atvieglotu mums izvēli milzīgajā mūsdienu preču klāstā. Ja reklāma satur arī nelielu daļa humora vai cilvēciskas vienkāršības, kas liek mums pasmaidīt – pavisam lieliski.
Tomēr diemžēl mūsdienās nākas atzīt, ka reklāmas kļūst pavisam dažādas. Iespējams, to ir veicinājis publikas pieprasījums. Iespējams, komercializācija. Tomēr, lai kādas arī būtu pārmaiņas, tās vienkārši nedrīkst būt sliktas.
Tās pašas tirgus attīstības tendences, kuras padara skaidrākus reklāmas izveidošanas motīvus, vienlaikus arī apgrūtina reklāmas mērķu sasniegšanu:
1) agresīvu „reklāmu cīņu” ietvaros ir nepieciešami ar vien lielāki līdzekļi, lai blakus konkurentiem paša reklāma tiktu vismaz ievērota,
2) arvien retāk pietiek ar produkta objektīvo priekšrocību uzskaitīšanu, jo tas ir nepietiekami, lai pievilinātu pircēju,
3) intereses trūkums liek meklēt ar vien jaunas, iedarbīgākas metodes, lai reklāma sasniegtu potenciālos klientus.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1345363
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register