Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:449027
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.12.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāmas būtība un nepieciešamība    5
1.1.  Marketinga komunikācijas būtība    5
1.2.  Reklāmas mērķi    7
1.3.  Reklāmas psiholoģiskā ietekme    9
1.4.  Reklāmas līdzekļi    12
2.  Marketinga komunikācija veikalu tīklos Maxima    23
2.1.  Marketingu komunikācijas mērķi    23
2.2.  Marketinga komunikācijas veidi    25
3.  Pētījums par pircēju attieksmi pret marketinga komunikācijām veikala tīklos Maxima    25
3.1.  Aptaujas metodoloģiskais pamatojums    25
3.2.  Pircēju attieksmes pētījuma novērtējums par Maxima marketinga aktivitātēm    27
  Secinājumi un priekšlikumi    38
  Izmantotā literatūra    40
  Pielikumi    41
Extract

Saskarsme starp pircēju un pārdevēju ar reklāmas starpniecību aizvien pieaug, palielinās arī tās ietekme uz patērētāju. Taču pieaug arī reklāmas kritiķu skaits.
Cilvēki tagad dzīvo reklāmas iespaidā un kaut reizi mūžā ir iegādājušies preci, ko reklāmā redzējuši vai dzirdējuši par labu esam. Tā mūs pavada it visur – braucot sabiedriskajā transportā vai ejot pa ielu. Reklāma redzama avīzēs un žurnālos, radio un televīzijā, uz preču iesaiņojumiem, apģērba gabaliem un reklāmu stabiem. Reklamē visu – ne tikai preces un pakalpojumus (sākot ar higiēnas precēm un beidzot ar bankām), bet arī idejas, vērtības, dzīves stilu. Reklamē, informē, ietekmē un arī piespiež.
Taču bez reklāmas šodien nevar. Kā gan cilvēks uzzinās kaut ko par preci, ja tai nebūs reklāmas? Tas ir process, kas nedrīkst apstāties. Reklāma, kādu to šodien pazīstam, reklāma tās patiesajā izpratnē mūsu dzīvē ienākusi samērā nesen. Veidojot priekšstādni par lietām, tā neatgriezeniski veidoja mūsu attieksmi pret tām un arī pret pašu reklāmu. Reklāma savā pusotra gadsimta attīstības vēsturē pamatīgi iepazinusi pati sevi un radījusi nesaraujamu saikni ar sabiedrību - mēs nevaram iedomāties kaut vienu lietu, kas spētu pastāvēt bez reklāmas, bez sabiedrības apziņā dibināta priekšstata par to, kas ir šī lieta.
Šodienas ekonomikā tā ir īpaši aktuāla – reklāma ieņem arvien nozīmīgāku lomu uzņēmuma attīstības procesos. Neviens konkurēt gribošs uzņēmums nav iedomājams bez labi pārdomātu un efektīvu reklāmas kampaņu organizēšanas, kas ir viens no iedarbīgākajiem palīglīdzekļiem uzņēmuma tēla veidošanā un produkcijas noieta veicināšanā. Par to liecina arī tas, ka pasaules attīstītajās valstīs jau ir izveidots, un nu jau pēdējā laikā arī Latvijā attīstās reklāmas organizēšana kā atsevišķa biznesa sfēra ar diezgan augstu ienesīguma procentu. Tas izskaidrojams ar to, ka reklāma attīstās tik straujos tempos, ka uzņēmumam ir arvien grūtāk pārsteigt patērētāju ar kaut ko jaunu. Lielos uzņēmumos ir speciālas reklāmas nodaļas, bet, ja tādu nav, palīdzība tiek meklēta reklāmas aģentūrās, kas, saskaņā ar uzņēmuma vēlmēm noorganizē nepieciešamo reklāmas kampaņu.
Kursa darba mērķis ir izpētīt reklāmu kā mārketinga komunikācijas formu, kā arī tās īpatnības.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register