Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:447595
 
Evaluation:
Published: 29.10.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Kas ir reklāma?    4
1.1.  Kādu uzdevumu risināšanā var izmantot reklāmu?    4
1.2.  Reklāmas pēc to mērķa iedala šādi    5
2.  Radioreklāma    7
2.1.  Radioreklāmas priekšrocības    7
2.2.  Radioreklāmas trūkumi    8
2.3.  Kādas mēdz būt radiostacijas    8
2.4.  Kas jāzina par raidlaiku    8
2.5.  Radioreklāmas rullīša ilgums    9
2.6.  Reklāmas laika pirkšana    9
2.7.  Cik bieži atskaņot reklāmu    10
2.8.  Kā izgatavot reklāmas rullīti    10
2.8.1  Balss    11
2.8.2  Mūzika    11
2.8.3  Specefekti    12
2.8.4  Praktiski padomi, kā izgatavot reklāmas rullīti    12
3.  Praktiskā daļa    14
3.1.  Kurzemes radio reklāmas    14
3.2.  StarFM radio reklāmas    16
3.3.  Kopsavilkums    20
  Secinājumi    22
  Izmantotā literatūra    23
  Pielikumi    24
Extract

Šis temats ir aktuāls, manuprāt, ikvienam cilvēkam, jo kurš gan kaut vienu reizi nebūtu klausījies kādu radiostaciju. Šis pētījums ir lielisks materiāls, ko varētu izlasīt visi radioklausītāji.
Mans mērķis bija noskaidrot un salīdzināt divu radiostaciju (StarFM un Kurzemes radio) pārraidītās reklāmas, kā arī izpētīt un apkopot visu pieejamo informāciju par radioreklāmu un tās priekšnoteikumiem.
Šī darba uzdevums ir parādīt radioreklāmas „aizkulises” un papildināt zināšanas.
Kā kvalitatīvas izpētes metodes tiek izmantotas dažādas grāmatas, arī angļu valodā.
Aktuālas informācijas iegūšanai tiek izmantots internets.
Pētījuma objekts: radioreklāmas.
Pētījuma priekšmets: radiostacijas StarFM un Kurzemes radio reklāmas.
Cilvēku rīcību ietekmē noteikti motīvi, kas virza uz konkrētajiem mērķiem. Reklāmas galvenais mērķis ir padarīt cilvēku par pircēju. Laba reklāma rada cilvēkā pārliecību, ka tieši reklamētās preces viņas trūkst. Ja vēlmi nav iespējams apmierināt tūlīt, psiholoģiski pareizi ievirzīta reklāma dod motivāciju to īstenot vēlāk, kad ir nepieciešamie līdzekļi. Reklāma radās kā dabiska nepieciešamība, lai varētu pavēstīt citiem cilvēkiem kādu svarīgu ziņu. Kairas Arheoloģijas muzejā atrodams 2500 gadu vecs akmens, uz kura ir šāds uzraksts: „Es, Rinoss no Krētas salas, skaidroju sapņus.” Tas ir viens no vecākajiem reklāmveida tekstiem pasaulē. (4; 81)
Reklāma ir informācijas līdzeklis, lai piesaistītu uzmanību, izraisītu interesi, padarītu kaut ko populārāku. Reklāmai tiek izmantota prese, kino, televīzija, radio, vitrīnas, plakāti, izkārtnes, preču iesaiņojums, preču un firmas zīmes. Visvairāk izplatīta ir tirdzniecības reklāma.
Reklāma ir īpašs komunikācijas veids, ko personas vai firmas izmanto informācijas izplatīšanai ar maksas līdzekļu starpniecību.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register