Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:505261
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.11.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  PRECES VIRZĪŠANA TIRGŪ    4
2.  REKLĀMAS BŪTĪBA UN VEIDI    6
2.1.  Reklāmas veidi    8
2.2.  Reklāmas loma preču realizācijas apjoma palielināšanā    12
3.  REKLĀMAS PLĀNOŠANA, TĀS MĒRĶI UN LĪDZEKĻI    15
3.1.  Reklāmas plānošana    15
3.2.  Reklāmas mērķi un mērķa auditorija    17
3.3.  Reklāmas līdzekļi    19
  SECINĀJUMI    23
  PRIEKŠLIKUMI    24
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    25
Extract

1. PRECES VIRZĪŠANA TIRGŪ
Virzīšana tirgū ir viens no mārketinga kompleksajiem elementiem. Galvenais mērķis preces virzīšanai tirgū ir tas, lai cilvēki pirktu preci vai pakalpojumu. Pircēji tiks iedrošināti pirkt jaunu preci, ja ieraudzīs tās reklāmu avīzē, žurnālā, televizora ekrānā. Viņiem var izdalīt bezmaksas preču paraugus vai iedot nogaršot kādu pārtikas produktu. Pircēju var piesaistīt ar izstādēm, preču demonstrēšanu veikalos, reklāmām vai sludinājumiem uz autobusiem, trolejbusiem vai radio.
Virzīšana tirgū sastāv no:
1) reklāmas;
2) pārdošanas veicināšanas;
3) netiešās reklāmas (sabiedriskās domas ietekmēšanas, propagandas);
4) tiešās pārdošanas.
Katram no šiem elementiem ir svarīga loma mārketingā. Lai izvēlētos kādu no tiem, ir jāatbild uz vairākiem jautājumiem:
• kura ir jūsu iecerētā tirgus grupa,
• ko jūs gribētu panākt,
• kā jūs panāksiet, lai tas notiktu,
• kādu informāciju jūs sūtīsiet, un kā jūs padarīsiet to pārliecinošu,
• kuru līdzekli jūs izmantosiet, lai nosūtītu informāciju,
• kā jūs novērtēsiet un attīstīsiet panākumus?
1. Reklamēšana ir pieskaitāma pie netiešās pārdošanas. Tā izceļ firmas preci vai pakalpojumu un ietekmē lielu cilvēku auditoriju. Reklāma parasti ir saistīta ar masu informācijas līdzekļiem (televīziju, radio, avīzēm, žurnāliem). Reklāmai izmanto transporta līdzekļus, pastu, katalogus, dažādus izdales materiālus.
2. Pārdošanas veicināšana ir īslaicīga pārdošanas aktivitāte, kas papildina reklāmu un tiešo pārdošanu. Pārdošanas veicināšana saistīta ar paraugu izdalīšanu bez maksas, atlaižu kuponiem, preču izstādēm, preču lietošanas demonstrējumiem, sacensību vai spēļu organizēšanu.
3. Netiešā reklāma (sabiedriskās domas ietekmēšana) ir bezmaksas reklāma, ko sniedz avīzes, žurnāli, TV raidījumi, rakstot par kādu firmu, preci vai pakalpojumu. Šāda veida informācijai cilvēki uzticas vairāk nekā reklāmai. Tāpēc daudzas lielas firmas pievērš uzmanību attiecībām ar presi un izveido speciālas nodaļas, kas ar to nodarbojas.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register