Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:814772
 
Evaluation:
Published: 22.02.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Used
Extract

Secinājumi

Darba gaitā tika secināts, ka reklāma un autortiesības Latvijā tiek stingri kontrolētas ar dažādu normatīvo aktu palīdzību. Savas funkcijas Latvijas Republikā pilda ne tikai speciāli šim mērķim izstrādātie Reklāmas un Autortiesību likumi, bet arī citi saistoši likumi.
Darba mērķis bija iepazīties ar Reklāmas un Autortiesību likumiem Latvijā. To analīze pārliecinoši ļauj gūt plašāku priekštatu par šīm jomām un darba uzdevumu izpilde palīdz plašāk aplūkot problēmgadījumus Latvijā. Izprotot un analizējot tiesas lēmumus, mērķis tika sasniegts.
Darba pirmajā nodaļā tika aplūkots ārzemju profesionāļu viedoklis autortiesību un reklāmas definīcijā, skaidrotas galvenās iezīmes, kas padara reklāmu par ne tikai labu reklāmu, bet vienu no labākajām reklāmām un kādas ir autortiesībām vajadzīgās sastāvdaļas, kā tās atpazīt. Tika analizēti Latvijas normatīvie akti, tostarp Reklāmas likums, Autortiesību likums, Patērētāju tiesību aizsardzības likums Tika pētīti likuma panti un meklētas kopsakarības dažādu likumu starpā.
Darba otrajā nodaļā tika analizēts reklāmas problēmgadījums Rīgas pilsētas Vidzemes priekšpilsētas tiesas lēmumā. Tika secināts, ka izvirzītais sods bija pelnīts, apsūdzēto vaina tika pierādīta un lieta norisējusi veiksmīgi. Noskaidrots, ka tiesas lēmums ticis pārstrīdēts divas reizes, taču bez panākumiem, lēmums palicis negrozīts.
Reklāma ir viens no visspēcīgākajiem masu komunikācijas veidiem, ar kuras palīdzību, liela daļa sabiedrības tiek pakļauta reklāmas veidotāju kontrolei, par kuru patērētājam visbiežāk nav ne jausmas. Latvijā visspēcīgāk reklāma tiek kontrolēta zāļu, tabakas un tās izstrādājumu, kā arī alkohola jomā, stipri norādījumi izvirzīti reklāmas materiālos ar bērnu piedalīšanos, kā arī reklāmas, ko skatās auditorija, kura vēl nav sasniegusi 18 gadu vecumu. Visizplatītākās reklāmas ir vides reklāmas, kuras sabiedrība ir spiesta redzēt uz ielām, neprasot tās viedokli. Reklāmai jābūt patiesai, maldinoša reklāma ir aizliegta.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1364870
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register