Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:205806
 
Evaluation:
Published: 23.05.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Saīsinājumu saraksts    2
  Ievads    4
1.  Autortiesības un to funkcijas    5
2.  Reklāmas veidošanas procesā likumos nepārkāpjamie punkti saistībā ar autortiesībām    7
3.  Reklāmas autortiesību piederība    9
4.  Reklāmu un autortiesību reglamentācija    9
5.  Situācija Latvijas reklāmas tirgū    12
5.1.  piemērs no banku sektora    12
5.2.  piemērs alkoholisko dzērienu jomā    12
5.3.  reklāma 1188 (padziļināti izskatīts)    13
  Nobeigums/ secinājumi    15
  Izmantotās literatūras (un avotu) saraksts    16
Extract

Ņemot vērā ekonomikas attīstību un līdz ar to arī lielo preču un pakalpojumu klāstu, kas tiek patērētājiem tirgū piedāvāts, jebkurš uzņēmums tiecas iegūt popularitāti un labu vietu tirgū. Laba un veiksmīga reklāma ir viena no panākumu atslēgām.
Reklāmai ir jāatgādina jau esošajiem pircējiem (par preces/pakalpojuma, nepieciešamību, kvalitāti u.taml) un jāpiesaista jauni. Sen jau vairs neaprobežojas tikai ar reklamēšanu medijos, kaut gan tas joprojām ir visaptverošākais veids.
Šobrīd reklāmu ir tik ļoti daudz, ka tiek izdomāti arvien jauni veidi, kā un kur reklamēt. Kaut arī reklāma ir veidojama saskaņā ar Latvijas Repubikā esošajiem likumiem, sacenšoties par vietu tirgū, kā arī uzmanības un pēcāk klientu piesaisti, ir gadījumi, kad var runāt par plaģiātismu.
„Tas vairs nav jaunums, ne arī pārsteigums Latvijā, ja reklāmas autors pēc kāda laika redz, ka viņa darbs tiek atdarināts, kopēts vai citādi izmantots,” tā savu viedokli Dienas Biznesam paudis McCann-Erickson Baltic ģenerāldirektors Ainārs Ščipčinskis. Arī atzinums žurnālam Kapitāls no Latvijas reklāmas asociācijas vadītāja Andra Blaka un reklāmas eksperta Miervalža Mozera, ka likumdošana reklāmas jomā mūsu valstī ir ļoti liberāla („No reklāmas viedokļa, mūsu valstī Reklāmas likums ir pietiekami „laipns” , lai traucētu strādāt.”M.Mozers1), nevieš pārliecību, ka strīdīgās situācijās, stingri punkti likumā novērš neskaidrības.
Līdz ar to arī rodas vēlme noskaidrot, cik lielā mērā tiek ievērotas autortiesības reklāmas jomā un kā tiek noteikti un regulēti pārkāpumi šajā sakarā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register