Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:569883
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.02.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    2
2.  Teorētiskā daļa    3
2.1.  Terminu skaidrojums    3
2.2.  Reklāmas likums    4
2.3.  Autortiesību likums    5
2.4.  Autortiesības aizstāvošās institūcijas Latvijā    6
2.5.  Reklāmas jomu regulējošās instances Latvijā    7
3.  Praktiskā daļa    9
3.1.  Zelta zivtiņas un O!Kartes reklāmas    9
3.2.  CSDD kampaņa „Beigta balle"    11
  Secinājumi    13
  Izmantotā literatūra un avoti    14
Extract

Mūsdienās, kad reklāma piedzīvojusi milzu popularitāti un attīstību, kad nepastāv iespēja masu saziņas līdzekļus lietot, nesaskaroties ar reklāmu, aktualizējusies arī autortiesību problēma šajā jomā. Lai cik ģeniālas un radošas nebūtu reklāmas speciālistu idejas, nav iespējas izvairīties no situācijām, kad vienas un tās pašas domas līdzīgā veidā neatkārtotos, tomēr problēma bieži vien slēpjas daudz dziļāk – pēdējā laikā reklāmas un autortiesību jomā Latvijā aktualizējušies ne tikai gadījumi, kad kāda jaunizveidota reklāma izdevusies pārsteidzoši līdzīga jau kādai pastāvošai, bet arī situācijas, kurās reklāmu veidotāji bez jebkādas vilcināšanās izmanto ne tikai konkurentu zīmolu tipiskākās iezīmes, bet pat nekaunas skaļi runāt par atšķirībām, kas veidojas, salīdzinot 2 konkurējošus produktus, pie tam pat nosaucot tos vārdā.
Latvijas Republikas likumdošanā, tostarp arī ar reklāmu un autortiesībām saistītajos normatīvajos aktos nemitīgi tiek veiktas izmaiņas, bieži vien arī tādējādi veicinot labvēlīgu augsni dažādu autortiesību pārkāpumu veidošanai. Tāpēc, manuprāt, jārunā arī par pēc iespējas veiksmīgāku šī jautājuma atrunāšanu Latvijas Republikas normatīvajos aktos, kas veiksmīgi vērstos pret reklāmu veidotāju patvaļu autortiesību jautājumā. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,48 €
Work pack Nr. 1311654
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register