Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:580973
 
Evaluation:
Published: 20.11.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Extract

Mūsdienās reklāma ir izplatītā gandrīz visās dzīves jomās, mēs satopamies ar to visur. Ejot pa ielu, gan braucot ar transportu, lāsots avīzēs un žurnālos, televīzijā un radio, uz stabiem, sienām - reklāma ir visur. Brīžiem liekas ka reklāma ir pārāk uzmācīga, mūsu dzīve ir pārblīvēta ar to. Reklāma ietekme mūsu dzīvi, mūsu izvēli, brīžiem mēs paši to pat nepamanām, bet ar mums manipulē. Reklāma, kuru mēs redzam ikdienas ir gandrīz vienmēr spilgta, krāsaina, piesaistoša uzmanību, arī teksti, saukļi, uzrunas rāda mums interesi par produktu vai pakalpojumu kas ir reklamēts. Bet vai visas darbības, kurus veic reklāma, ir likumīgas un adekvātas no ētikas aspektiem? Kas ir reklāmas ētika un kādas darbības nav atbilstošas tai?
Reklāma un tas jēdziens.
Pastāv ļoti daudz dažādas definīcijas jēdzienam „reklāma”, katra no nozarēm, ar kuru ir saistīts šīs jēdziens, interpretē to savādi pielāgojot īpašībām kuri piemīt reklāmas funkcijām un mērķiem tajos.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register