-
Reklāma
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 2 | |
1. | Reklāma un tās būtība | 3 |
2. | Reklāmas mērķi | 4 |
3. | Reklāmas uzdevums un reklamēšanas veidi | 6 |
3.1. | Reklāmas laikrakstos | 7 |
3.2. | Reklāma radio | 8 |
3.3. | Reklāmas televīzijā | 9 |
3.4. | Reklāma pa pastu | 10 |
3.5. | Reklāma žurnālos | 12 |
3.6. | Reklāma tirdzniecības vietās | 14 |
3.7. | Reklāma uz transportlīdzekļiem | 15 |
3.8. | Reklāma internetā | 16 |
4. | Reklāmas kampaņa un veidi | 18 |
5. | Reklāmas efektivitātes novērtēšanas metodes | 21 |
6. | Reklāmas un reklāmu kampaņu veidu izmantošana uzņēmumā „Rakši” | 24 |
Secinājumi | 31 | |
Priekšlikumi | 32 | |
Izmantotā literatūra | 33 |
Kas ir reklāma? Vai tās ir tikai krāsainās un daudzveidīgās TV reklāmas, kas reizēm šķiet pat smieklīgas un apnicīgas, lielie, raibie uzraksti un plakāti, kas izlikti katras ēkas fasādēs, tramvajos un pieturās? Mēs dzīvojam pa vidu visām šīm reklāmām, un pieņemam tās par neatņemamu savas dzīves sastāvdaļu. Tā ir tikai reklāmas redzamā puse, ēsma, ko pārdevējs izmet savam potenciālajam pircējam. Īstenībā reklāma ar to vien neaprobežojās, tās būtība ir daudz dziļāks process. Reklāma ir informācijas līdzeklis, lai piesaistītu uzmanību, izraisītu interesi, padarītu preci vai pakalpojumu plaši pazīstamu un populāru. Tieši reklāma ir tā, kas nodrošina produktiem popularitāti. Var teikt, ka reklāma ir īpašs komunikācijas veids, kas tiek izmantots informācijas izplatīšanai ar maksas līdzekļu starpniecību. Un, ja reklāma ir uzkrītoša, interesanta, uzmanību piesaistoša, pircēji būs ieinteresēti – precei radīsies noiets. Tā ir reklāmas būtība. Reklāmu izmanto ne tikai televīzijā, vitrīnās un plakātos, bet arī kino, radio, presē, izkārtnēs, preču iesaiņojumos, preču un firmas zīmēs.
Tātad var teikt, ka reklāmu izmanto daudz un dažādos veidos ar preču realizēšanu saistītu uzdevumu risināšanā, un tās galvenais mērķis ir veicināt preču un pakalpojumu popularitāti, nostiprināt patērētāju uzticību, nodrošināt to pieņemšanu tirgū, stimulēt pieprasījumu, cīnīties ar konkurentiem. [1.]
Būdama varens pircēju rīcības motivācijas ietekmēšanas faktors , reklāmas attīstība tajā pašā laikā ir atkarīga no vairākiem apstākļiem, kuru vidū pirmām kārtām minami sociāli ekonomiskie, tehnoloģiskie, tiesiskie un tirgus (patēriņa) apstākļi.
Sociāli ekonomiskie apstākļi (faktori) darbojas dažādi (piemēram, krīzes parādību periodā vairāk reklamē tādas preču īpašības kā ekonomiskums, lietošanas efektivitāte, turpretī ekonomiskas augšupejas periodā lielāku uzmanību pievērš kvalitātes, elegantuma utt. prioritātei). Tehnoloģiskie apstākļi palielina reklāmas iespējas un nosaka tās jauno formu parādīšanos (piemēram, savulaik televizors, krāsu televizors, kabeļu televīzija, videomagnetafoni, skaitļotāji u. tml. Tehnika jūtami ietekmēja reklāmas formu un veidu daudzveidību). …
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Reklāma kā mārketinga komunikācijas līdzeklis
Research Papers for university30
-
Reklāma tās funkcijas, mērķi un veidi
Research Papers for university17
-
Atļautais un aizliegtais reklāmā
Research Papers for university12
-
Reklāma Latvijas masu medijos
Research Papers for university36
-
Vides reklāma
Research Papers for university8