Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:721043
 
Evaluation:
Published: 15.05.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāmas būtība un loma sabiedrībā    4
1.1.  Reklāmas principi    7
1.2.  Reklāmas mērķi un izmaksas    8
2.  Radošais process reklāmā    9
2.1.  Reklāmas ziņojuma izstrāde    10
3.  Reklāmas veidi    12
3.1.  Laikraksti un žurnāli    13
3.2.  Televīzija    14
3.3.  Radio    15
3.4.  Poligrāfiskā reklāma    16
3.5.  Ielas reklāma    17
3.6.  Skatlogi    19
3.7.  Reklāma internetā    21
4.  Reklāma, kas palīdz pārdot    23
  Secinājumi    25
  Izmantotā literatūra    26
Extract

Reklāmu var uzskatīt kā izdabāšanu klientiem un, ja tas netiek darīts, tad neviens nevēlēsies no jums neko iegādāties. Šajā radošajā procesā liela nozīme ir topošajam pircējam un viņa vēlmju apmierināšanai. Katrs cilvēks uztver tekstu un attēlu dažādi, taču ir jāizvēlas optimālais variants, kas spētu patikt daudziem.
Lai īstenotu savu reklāmas maketu un, lai redzētu vai tas izskatīsies tik labi kā iztēlojās, tam, protams, ir nepieciešama nauda. Ir veidi kā to ietaupīt, negatavot maketu, bet uzreiz veidot oriģinālmaketu, tas aizņems mazāk laika un līdzekļu. Ja darbam tiek nolīgts profesionāls dizainers un ir vēlme ietaupīt naudu, kā jau iepriekš bija minēts, jāpalūdz viņu veidot uzreiz gatavu sludinājumu. Var dizaineram pasūtīt labi izstrādātu skici, bet originālmaketu un sludinājuma izgatavošanu uzticēt laikrakstam vai žurnālam, kurā tiks ievietota reklāma.
Ja ir vēlme ietaupīt, tad ir jāizlemj, kādos veidos tas tiks izdarīts, jo ietaupīt uz reklāmas kvalitāti nebūtu tas labākais variants, tas var izskatīties lēti un nepiesaistīs nekādu uzmanību. Tāpat kā reklāmas ziņojuma izstrādi, tāpat ir ar pašu reklāmu, tai ir jābūt kvalitatīvi izstrādātai un pārdomātai. Ja ir atrasti risinājumi kā ietaupīt un tas nerada nekādu kvalitātes mazināšanos reklāmai, tad viss ir izdarīts pareizi un reklāma būs izdevusies.


Secinājumi
Pētot šo darbu ir noskaidrots, ka reklāma ir sarežģīts process, kuram ir jāvelta daudz laika un uzmanības. Ir noskaidroti reklāmas mērķi, izmaksas un nozīme sabiedrībā. Ir svarīgi tas, ka reklāma attīstās un veidi, kādos tā tiek pasniegta, mainās.
Ir noskaidroti reklāmas pamatprincipi, balstoties uz atlasīto autoru darbiem un izanalizēto informāciju. Tika atlasīti nozīmīgākie reklāmas veidi un uzzinātas to atšķirības.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register