-
Reklāma
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Reklāmas būtība un loma sabiedrībā | 4 |
1.1. | Reklāmas principi | 7 |
1.2. | Reklāmas mērķi un izmaksas | 8 |
2. | Radošais process reklāmā | 9 |
2.1. | Reklāmas ziņojuma izstrāde | 10 |
3. | Reklāmas veidi | 12 |
3.1. | Laikraksti un žurnāli | 13 |
3.2. | Televīzija | 14 |
3.3. | Radio | 15 |
3.4. | Poligrāfiskā reklāma | 16 |
3.5. | Ielas reklāma | 17 |
3.6. | Skatlogi | 19 |
3.7. | Reklāma internetā | 21 |
4. | Reklāma, kas palīdz pārdot | 23 |
Secinājumi | 25 | |
Izmantotā literatūra | 26 |
Reklāmu var uzskatīt kā izdabāšanu klientiem un, ja tas netiek darīts, tad neviens nevēlēsies no jums neko iegādāties. Šajā radošajā procesā liela nozīme ir topošajam pircējam un viņa vēlmju apmierināšanai. Katrs cilvēks uztver tekstu un attēlu dažādi, taču ir jāizvēlas optimālais variants, kas spētu patikt daudziem.
Lai īstenotu savu reklāmas maketu un, lai redzētu vai tas izskatīsies tik labi kā iztēlojās, tam, protams, ir nepieciešama nauda. Ir veidi kā to ietaupīt, negatavot maketu, bet uzreiz veidot oriģinālmaketu, tas aizņems mazāk laika un līdzekļu. Ja darbam tiek nolīgts profesionāls dizainers un ir vēlme ietaupīt naudu, kā jau iepriekš bija minēts, jāpalūdz viņu veidot uzreiz gatavu sludinājumu. Var dizaineram pasūtīt labi izstrādātu skici, bet originālmaketu un sludinājuma izgatavošanu uzticēt laikrakstam vai žurnālam, kurā tiks ievietota reklāma.
Ja ir vēlme ietaupīt, tad ir jāizlemj, kādos veidos tas tiks izdarīts, jo ietaupīt uz reklāmas kvalitāti nebūtu tas labākais variants, tas var izskatīties lēti un nepiesaistīs nekādu uzmanību. Tāpat kā reklāmas ziņojuma izstrādi, tāpat ir ar pašu reklāmu, tai ir jābūt kvalitatīvi izstrādātai un pārdomātai. Ja ir atrasti risinājumi kā ietaupīt un tas nerada nekādu kvalitātes mazināšanos reklāmai, tad viss ir izdarīts pareizi un reklāma būs izdevusies.
Secinājumi
Pētot šo darbu ir noskaidrots, ka reklāma ir sarežģīts process, kuram ir jāvelta daudz laika un uzmanības. Ir noskaidroti reklāmas mērķi, izmaksas un nozīme sabiedrībā. Ir svarīgi tas, ka reklāma attīstās un veidi, kādos tā tiek pasniegta, mainās.
Ir noskaidroti reklāmas pamatprincipi, balstoties uz atlasīto autoru darbiem un izanalizēto informāciju. Tika atlasīti nozīmīgākie reklāmas veidi un uzzinātas to atšķirības.
…
Katru dienu cilvēki saskaras ar reklāmu, sabiedriskajā transportā, uz ielas, radio, televīzijā, avīzēs un žurnālos. Var teikt, ka sabiedrība ir izaugusi ar reklāmu, jo bez tās nebūtu iespējams pārdot kādu produktu vai pakalpojumu. Tā ir neatņemama dzīves sastāvdaļa starp patērētājiem. Ne vienmēr tas ko mums pasniedz reklāma, ir atbilstošs vēlmēm un prasībām, ne vienmēr mēs esam apmierināti ar veidu, kā tiek pasniegta reklāma. Tāpēc tas ir nozīmīgs un laikietilpīgs process tiem, kuri vēlas reklamēt savu firmas zīmi, zīmolu vai preci.
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Reklāma kā mārketinga komunikācijas līdzeklis
Research Papers for university30
-
Preses izdevumu reklāma
Research Papers for university30
-
Reklāma
Research Papers for university33
Evaluated! -
Politiskā reklāma, tās ietekme uz auditoriju
Research Papers for university29
Evaluated! -
Reklāma Latvijas masu medijos
Research Papers for university36