Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:853698
 
Evaluation:
Published: 26.12.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
  REKLĀMA    3
  VĒSTURE    3
  REKLĀMAS PAMATPRINICIPI    4
  REKLĀMU IZVIETOŠANAS VIETAS UN VEIDI    4
  IEROBEŽOJUMI    5
  SEKSUALITĀTES IZMANTOŠANA REKLĀMU VEIDOŠANA    5
  SECINĀJUMI    6
  IZMANTOTA LITERATŪRA    7
Extract

Reklāma ir tirdzniecības virzītājspēks. Jebkuram cilvēkam, kurš ir iesaistīts uzņēmējdarbībā ir jānovērtē reklāmas loma un nozīme ne tikai darījumu pasaulē, bet arī sabiedrības dzīvē kopumā.
Reklāmas darbība ir patērētāja iepazīstināšana ar saražotām un pārdotām precēm. Pateicoties reklāmai var veiksmīgāk izvirzīt preci tirgū un sekmēt tās pārdošanu.
Reklāmas darbība ir dažādu informācijas procesu kopums, cits citu papildinošo kontaktu un mudinājumu kompleksi. Reklāma ir sarežģīta ekonomiskā sistēma īsta saimniecība.
Reklāmas iedarbība ir ļoti daudzpusīga. Tās tiešs utilitārs uzdevums ir noieta funkcijas izpilde, bet mērķis – pieprasījumu aktivizācija un tirgus paplašināšana. Aktīvi ietekmējot patērētāja apziņu, propagandējot kādas preces priekšrocības, reklāma ietekmē vajadzības kopumā: dzīves līmeni, stilu un modi. Tai pat laikā reklāma kalpo par pavadoni, kurš palīdz patērētājam orientēties preču daudzumā.

Reklāma

Reklāma ir darbība vai materiāls, kura pamatmērķis ir pārliecināt vai rosināt cilvēkus patērēt noteiktu produktu, pakalpojumu, popularizēt kādu ideju vai indivīdu. Parasti reklāmas mērķis ir radīt pieprasījumu; citi mērķi var būt tēla uzlabošana, informācijas sniegšana par produktu utt. Reklāmas bieži sastopamas masu saziņas līdzekļos (televīzijā, radio, avīzēs un žurnālos), kā arī dažādās publiskās vietās – reklāmu stendos, uz transporta līdzekļiem, veikalu skatlogos utt. Nozīmīga loma reklāmu biznesā ir arī Internetam.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register