Research Papers
Business and Law
Marketing, Advertising
Reklāmas attīstība un reklāmas iespējas uzņēmumā SIA "X"-
Reklāmas attīstība un reklāmas iespējas uzņēmumā SIA "X"
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 5 | |
Zinātniski pētnieciskā daļa | 7 | |
1. | Reklāmas vēsture un attīstība | 7 |
1.1. | Reklāmas jēdziens, būtība | 8 |
1.2. | Reklāmas klasifikācija | 9 |
1.3. | Reklāmas mērķi un uzdevumi | 10 |
1.4. | Reklāmas veidi, līdzekļi | 11 |
1.5. | Reklāmas ietekme uz patērētāju | 14 |
1.6. | Reklāmas attīstība Latvijā | 15 |
Studiju darba tēmas teorētiskā aspekta salīdzinošā analīze | 17 | |
2. | Reklāmu regulējošā likumdošana | 17 |
2.1. | Reklāmas darbību regulējošie likumi, MK noteikumi un ētikas kodekss | 17 |
2.2. | Latvijas Republikas “Reklāmas likums” | 18 |
3. | Saimniecisko darbību raksturojošo rādītāju analīze | 21 |
3.1. | Informācija par uzņēmumu SIA “xxxx” | 21 |
3.2. | Reklāmas iespējas uzņēmumā SIA “xxxx” | 23 |
Secinājumi un priekšlikumi | 25 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 27 | |
Pielikums | 29 |
SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Autore izdarījusi sekojošus secinājumus:
1. Reklāmas attīstība ir saistīta ar un ir atkarīga no vairākiem apstākļiem – sociāli ekonomiskajiem, tehnoloģiskajiem, tiesiskajiem un tirgus.
2. Reklāma ir efektīva ne tikai tad, kad tā atbilst noteiktām normām un prasībām.
3. Lielākās produktu markas televīzijā ir tikai ārzemju kompāniju reklamētie produkti.
4. Patērētājs ir būtne, kurai nepieciešama daudzveidīga reklāma – ne tikai lasāma, bet arī skatāma, taustāma, sajūtama un pat nogaršojama.
5. Eksistē bezgalīgi daudz reklāmas veidu, kā noreklamēt preci vai pakalpojumu.
6. Reklāma Latvijā ir visplašāk pielietotā noieta veicināšanas metode.
7. Reklāmas darbību Latvijā regulē likumi, MK noteikumi un ētikas kodekss.
8. Reklāmai ir liela ietekme uz patērētāju un uz viņa izvēli.
9. Latvijas mediju tirgus kopsummā ir samazinājies attiecībā pret pagājušo gadu.
10. Reklāma ir neatņemama katra uzņēmuma pārdošanas veicināšanas sastāvdaļa.
11. Reklāmas galvenais mērķis ir padarīt cilvēku par pircēju.
12. Ar reklāmas palīdzību iespējams uzlabot uzņēmuma tēlu un palielināt ienākumus.
13. Uzņēmuma reklāmas darbības efektivitāte lielā mērā ir atkarīga no kvalificēta speciālista pieredzes, masu medijiem un personīgajiem raksturlielumiem.
Autore ņemot vērā secinājumus izvirza šādus priekšlikumus:
1. Reklāmas mērķiem un uzdevumiem jābūt skaidri noformulētiem, lai nerastos nekādi pārpratumi ne reklāmas veidošanas, ne attīstīšanas procesā.
2. Reklāmas veidotājiem jāņem vērā aktualitātes un veiksmīgai mērķauditorijas sasniegšanai jāizmanto populārākie masu mediji, kas uz doto brīdi ir televīzija un avīzes.
3. Reklāmas veidotājiem televīzijā vajadzētu vairāk popularizēt Latvijas produktu un Latvijas markas, kuras attiecīgi reklamēt Latvijas raidītajos kanālos kā LNT, LTV1 un LTV7.
4. Efektīvāka būs tā reklāma, kura tiks pasniegta vairākos veidos, tā, lai to uztver dažādi patērētāji.
5. Nereti patērētājs uztver informāciju tiešā nozīmē, tāpēc reklāmas veidotājiem ir jāizvairās no negatīviem izteicieniem, jo tie visvairāk iespiežas atmiņā un var tikt asociēti ar reklamējamo objektu.
…
Studiju darbā tiek pētīta reklāmas vēsturiskā attīstība, reklāmas būtība un reklāmas iespējas mazumtirdzniecības veikalā. Studiju darba apjoms – 31 lapa. Tas sastāv no 3 daļām, kurās ietverti 5 attēli.
- Reklāmas attīstība un reklāmas iespējas uzņēmumā SIA "X"
- Reklāmas izpēte
- Reklāmas kampaņa
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!SIA "Tilts Media" vides reklāmas novērtēšana un efektivitātes paaugstināšanas iespējas uz Rīgas tiltiem
Research Papers for university13
-
Uzņēmuma reklāmas politikas veidošana
Research Papers for university46
-
Latvijas reklāmas un reklāmas tirgus attīstība
Research Papers for university45
-
Reklāmas izmaksu noteikšana un efektivitātes novērtējums uzņēmumā "Interinfo Latvija"
Research Papers for university15
-
Reklāma un reklāmas līdzekļu izvēle nekustamo īpašumu uzņēmumā SIA "Balsts"
Research Papers for university34
Evaluated!